Pluggen Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Også forbikjøring da bfisk.... FtZ-: Mørkekjøring kan du ta inntil et år etter oppkjøring Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg hadde 6 enkelttimer og 2 dobbeltimer (altså 10 timer tilsammen). En kamerat av meg hadde kun en time og selvfølgelig alt det obligatoriske. Det er ikke noe minstekrav til timer. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 På min kjøreskole har jeg hatt 3 dobbelttimer, og skal ha en til, totalt 8 timer. Så skal jeg ha langkjøring og glattkjøring som er obligatorisk, og så oppkjøring. Teorien har jeg tatt alt. Mørkekjøring skal jeg ta til høsten da det er for sent å ta det nå. Forbikjøring og bykjøring har jeg aldri hørt om at var obligatorisk? Lenke til kommentar
trra Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Forbikjøring går under langkjøring. Endret 27. mai 2005 av trra Lenke til kommentar
miXer Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 det med at man kommer ut med 2 kjøre timer er bull , det er ikke mulig og gjennomgå alt det obligatoriske stoffet på så kort tid , og en kjørelærer må dokumentere ALL kjøring du har gjennomgått til biltilsynet. dette må gjøres for at du skal kunne meldes opp til opkjøring , det eneste untaket er mørkekjøring som kan tas intil 6mnd i etter skudd , da det er meget lyst om natta enkelte plasser i norge Det at folk bare har 2 lærekjøretimer før det obligatoriske er ikke uvanlig. Har flere kammerater som bare hadde 2 kjøretimer. Så det er IKKE bull! Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Det at folk bare har 2 lærekjøretimer før det obligatoriske er ikke uvanlig. Har flere kammerater som bare hadde 2 kjøretimer. Så det er IKKE bull! Det må vel vere 2 timer UTOVER det obligatoriske. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Det er 2 timer utenom det obligatoriske ja Har selv bare hatt 2 kjøretimer, så kan godt skrive under på at det ikke er bull for den som sa det... Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg hadde 2 kjøretimer utenom det obligatoriske, men det var når de gamle reglene gjaldt. Vet ikke hvordan det er med det nye systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå