Stig-Arne Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Si meg, sluttet du på 130 ? bare legger merke til null ladetrykk Hvor skal du i militæret? Heggelia/Bardufoss? Om du skal dit så er det kjekt å ha bil ja. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Tror turbotrykksmålern er litt koko Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Det va da passasjerene fant frem kameraet å knipset. Var åppe i litt mer etterhvert kan man vel si, men ikke noe testing av toppfart. Lå stort sett i 140 - 150, men fant etterhvert ut at akkurat på 140 bråkte det veldig mye, bråkte mindre i 150.. Turbotrykksmåleren pleier å ligge der, eller helst litt under når man holder jevn gass. Opptil 90 - 100 ligger den helt på bånn ved jevn gass. Skal til Heggelia ja. Så det er greit å ha bil der oppe altså? Hmm, mulig jeg må ha en bil der oppe da. Kan vel ikke akkurat ha bobla heller. Men blir vel lite til at jeg kjører hjem, når det er 2000 km. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 hvor er det du bor? Er ca 160 mil fra heggelia og til Oslo. Men ja.. Bil er en nødvendighet.. kjekt å kunne ta seg turer i helgene til Tromsø og omegn. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Bor rundt 2,5 mil nord for Mandal. Ca 5 mil fra Kr.sand. Omtrent så langt sør du kommer i dette landet. I følge ruteplanleggeren til naf var det ikke mer enn 1890 km fra Bardufoss og ned. Tenkte kanskje det gikk buss og slikt til Tromsø, men ikke sikkert det går så mange da.. Blir jo uansett ikke til at jeg bruker bilen for å kjøre hjem når jeg får dekket fly 7 ganger. Ellers får jeg bare ta bobla, har vært flere år i Bardufoss den Blir jo uansett ikke bil de to første månedene. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Da ser det ut til at bilen ble solgt idag. Bilen blir hentet på mandag, og pengene kommer i løpet av de nærmeste dagene. Gikk litt billigere enn jeg hadde håpet, men det får så være. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Da var bilen reist Savner den allerede. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Da var bilen reist Savner den allerede. 6675628[/snapback] Det var jo uansett ingen som tvang deg til å selge. Ville du hatt bilen så hadde du vel alltids funnet på noe for å klare å beholde den. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Da var bilen reist Savner den allerede. 6675628[/snapback] Det var jo uansett ingen som tvang deg til å selge. Ville du hatt bilen så hadde du vel alltids funnet på noe for å klare å beholde den. 6677182[/snapback] Ingen som tvang meg til å selge den nei, var helt frivillig, men man har vel lov til å savne den uansett. Klart jeg kunne ha beholdt den hvis jeg ville, men det var lite vits i å bare ha den stående hjemme når jeg neppe komme til å være hjemme mer enn noen uker i dette året. Særlig når det står 3 andre biler her fra før av. Endret 15. august 2006 av trondbue Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei, sorry for å dra opp en gammel tråd. Men jeg tror bilen din er til salgs her: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Det er gamle bilen min ja! Så den faktisk på fredag kveld, men var ikke klar over at den var til salgs. Hadde vært gøy å kjøpt den tilbake, men trenger ikke akkurat en bil til Ser ut til at bilen fortsatt ser like fin ut, men litt høy pris for en 460 idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå