Fredrik Larsen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Sinnsykt, vurderte å ta moped-lappen, men ikke til 6000kr, hadde også håpet på en skrap-moped til 2000kr Lenke til kommentar
runela Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 sykt! da vi fikk tilbudet igjennom skolen i fjor kostet det ca. 1200kr for alt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Er vel kanskje de nye greiene med at moped og lett er slått sammen.. Vil tro det er derfor.. Betalte 1.5k for moped lappen selv. Moped og lett slått sammen ? Altså, hvis jeg tar moped lappen, får jeg lett og da ? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Om du går på ungdomskolen, så er det mulig at de tilbyr opplæring som valgfag. Eller så kan du spør skolen du har gått på om de tilbyr det. Uansett, på skolen min koster det ca 2500kr for lappen mens på en kjøreskole så koster den mellom 5 og 6tusen etter at det ble omgjort til "førerkort". Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Er vel kanskje de nye greiene med at moped og lett er slått sammen.. Vil tro det er derfor.. Betalte 1.5k for moped lappen selv. Moped og lett slått sammen ? Altså, hvis jeg tar moped lappen, får jeg lett og da ? Lurte jeg også på. Har en eldre moped jeg ikke vil betale 6k for og kunne kjøre. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ikke skyt meg hvis det er feil.. Men Lettmc lappen tror jeg ligger på 12000 i Elverum ! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Lappen koster 4540kroner i Sarpsborg/Østfold... Spørs hvor du bor... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Du bor ? Jeg hørte med lærinna mi ( Som er ganske deilig men en dritt) idag, hu sa at det kom en fyr og øvelse kjørte, men hu sa aldri hvor mye den senkes i pris. Det er sikkert ikke mye. Nå hørte jeg bare med Mørk Trafikk skole da, tar jeg en nystarta Vietnamesisk trafikk skole , så får jeg den sikkert billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå