Gå til innhold

K750i vs W800i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir jo uansett mulig å kjøpe adapter slik at man kan høre på sitt favoritt headsett. Har funnet et bilde av hvordan det muligens skal se ut. Lurer på om fjernkontrollen kan brukes på alle nyere sony ericsson telefoner? (som begynner med w800i og 750i som har ny bunnkontakt)

Edit:Men for alt jeg vet er hele bildet en fake :roll:

000034487.jpg

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
K750i har ikke dedikerte knapper til mp3-spilling. Mulig at mange andre taster fungerer som kontroll-knapper når man spiller av mp3, men den har ingen dedikerte mp3-knapper.

Den har dedikerte knapper for mp3 arehei, skal jeg sitere deg -du lyver-...hehe

her er et bilde av knappen(e)

:thumbup:

Sjefern: ikke forvent deg flight modus i K750 helt ennå, det er ikke bekreftet helt, og det er endel motstridene meldinger ang dette temaet... så vent litt.

Da har jeg bestilt meg K750 også, forventet innen Onsdag---

:love:

post-219-1116534176_thumb.jpg

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Kommer øreplugger med K750i eller er det noe man må kjøpe som tilleggsutstyr?

Og hvordan er kvaliteten på disse pluggene? Er de like ræva som alle andre øreplugger?

Ja, de er med. Og ja, SE selger bedre øreplugger, så de som følger med er antakeligvis ikke helt der oppe...

Lenke til kommentar
K750i har ikke dedikerte knapper til mp3-spilling. Mulig at mange andre taster fungerer som kontroll-knapper når man spiller av mp3, men den har ingen dedikerte mp3-knapper.

Den har dedikerte knapper for mp3 arehei, skal jeg sitere deg -du lyver-...hehe

her er et bilde av knappen(e)

:thumbup:

Hehe. Jeg ville ikke konfrontere arhei med det, men når du gjorde det kan jeg jo si at jeg tenkte mitt når jeg fant bildet. ;)

Var forresten på en link du hadde lagt ut jeg fant det ut bmwm3 ;)

https://gullfoss2.fcc.gov/prod/oet/forms/bl...tive_or_pdf=pdf

Lenke til kommentar
hihi... clara er da bedre enn sarah (w800i), hva sa jeg?

Ja greit, vi har fått med oss hva du står for....no please, har du ikke noe mer å komme med så kan du forlate diskusjonen.

smeboe: Takker og bukker.

so im out, just like that?

hva jeg har å komme med? hmm.. jo, var en av de første her på forumet som har testa clara :thumbup:

Lenke til kommentar

Spiller dette egentlig noen rolle om du har "testet" eller "tastet" eller "tatt på" osv.? Hårfine definisjoner. Som B|Real sier; Er ingen grunn til å poste om man ikke har noe å tilføye diskusjonen.

Til bmwm3 og andre som påpekte dedikert knapp: Takk som rettet på meg her. Tok feil ja. Er selvfølgelig lov og oppfordret til å rette på meg når jeg tar feil, uansett om man er moderator eller ikke.

Takk for informasjonen. Dette strider i mot noen artikkler jeg har lest om W800i og K750i, men beviser at forskjellen er (latterlig) liten.

Lenke til kommentar
Til bmwm3 og andre som påpekte dedikert knapp: Takk som rettet på meg her. Tok feil ja. Er selvfølgelig lov og oppfordret til å rette på meg når jeg tar feil, uansett om man er moderator eller ikke.

Tenkte vel ikke på om du var moderator eller ikke. Heller det at du uansett kom til å lese tråden og se hva som ble skrevet og fremvist. Tenkte at det ikke var nødvendig å "gni det inn". Men når bmwm3 gjorde det, så var det jo ikke nødvendig at jeg gikk rundt grøten lenger ;)

Lenke til kommentar
Hvis du har testet en telefon kan du f.eks fortelle meg om batterikapasitet under mp3spilling, lydkvalitet på høretelefoner, bildekvalitet på bilder du selv har tatt, osv.

Kan du det?

batterikapasitet - jeg sto ikke å testa den hele dagen, og jeg testa heller ikke mp3 spiller da den ikke hadde øretlf til, w800i derimot hadde øretlf som ikke medfølger det som er standard. jeg brukte selv s700i den tiden, og kan ikke si det er no super forskjell på dem. lurer på åssen v800i med mega bassen vil funke

bildekvalitet - bildene jeg tok med clara og w800 er meget bra forhold til de 1,3mp per idag, men ble ikke særlig imponert over de da jeg senere tok bilde med Samsung S250. men de funker på fotopapir hvis du lurer på det. en annen ting som jeg ikke var fornøyd med kamera til clara, at den ikke dekket hele skjermen på fotomodus som det er på s700i

Som B|Real sier; Er ingen grunn til å poste om man ikke har noe å tilføye diskusjonen.

snakker du om, skulle ikke denne tråden egentlig legges ned pga dårlig emnebruk? jeg husker jeg hadde noe sånt tråd som hadde mer enn 3 ord regelen. men den stengte du fort. dess er det flere enn meg her som ikke har fornuftig ting å skrive på denne tråden. hvorfor skal dere alltid peke på meg??

Lenke til kommentar

Om du føler jeg er lite gjennomført i min moderering kan du hjelpe til ved å bruke Rapporter-knappen. Om dette ikke fører frem kan du evt. skrive en klage til forumstyret. Dette er det informert om i retningslinjene som du har lest og godtatt å følge. I retningslinjene står det også om tre-ords-regelen, som du også ikke vet hva innebærer.

Synd hvis du synes vi peker på deg. Jeg ser på innlegget om jeg kritiserer, ikke brukeren. Om mange moderatorer pirker mye på akkurat deg er det ikke umulig at det er en grunn til det. Dette vet dog ikke jeg.

Om K750i / W800 (clara / sarah på din kryptering). Det er nok liten tvil om at K750i har det beste kameraet på det norske markedet når den kommer, men nok en gang; Ser ikke helt hva dette har med tråden å gjøre da trådens formål er å finne forskjeller med mobilene, ikke likhetene. Men ja, vet du svarte på Sjeferns spørsmål.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Om du føler jeg er lite gjennomført i min moderering kan du hjelpe til ved å bruke Rapporter-knappen. Om dette ikke fører frem kan du evt. skrive en klage til forumstyret. Dette er det informert om i retningslinjene som du har lest og godtatt å følge. I retningslinjene står det også om tre-ords-regelen, som du også ikke vet hva innebærer.

Synd hvis du synes vi peker på deg. Jeg ser på innlegget om jeg kritiserer, ikke brukeren. Om mange moderatorer pirker mye på akkurat deg er det ikke umulig at det er en grunn til det. Dette vet dog ikke jeg.

Om K750i / W800 (clara / sarah på din kryptering). Det er nok liten tvil om at K750i har det beste kameraet på det norske markedet når den kommer, men nok en gang; Ser ikke helt hva dette har med tråden å gjøre da trådens formål er å finne forskjeller med mobilene, ikke likhetene. Men ja, vet du svarte på Sjeferns spørsmål.

neinei.. du har mange ganger sagt at overskiften skal forklare hva emnet handler om, og jeg har sett mange som har brukt mer enn 3-ord-regelen , men forsatt har de blitt stengt. hva er så si galt med "k750i vs w800i" og den jeg hadde (husker ikke hvordan den var), jeg kan jeg garantere at på min var det bedre forklaring på overskrift.

Dette er for fun, så nei jeg vil ikke gå så langt med å sende noe som helst klage. syns bare dere burde være mer obs på slike ting.

Lenke til kommentar
Hvis du har testet en telefon kan du f.eks fortelle meg om batterikapasitet under mp3spilling, lydkvalitet på høretelefoner, bildekvalitet på bilder du selv har tatt, osv.

Kan du det?

batterikapasitet - jeg sto ikke å testa den hele dagen, og jeg testa heller ikke mp3 spiller da den ikke hadde øretlf til, w800i derimot hadde øretlf som ikke medfølger det som er standard. jeg brukte selv s700i den tiden, og kan ikke si det er no super forskjell på dem. lurer på åssen v800i med mega bassen vil funke

bildekvalitet - bildene jeg tok med clara og w800 er meget bra forhold til de 1,3mp per idag, men ble ikke særlig imponert over de da jeg senere tok bilde med Samsung S250. men de funker på fotopapir hvis du lurer på det. en annen ting som jeg ikke var fornøyd med kamera til clara, at den ikke dekket hele skjermen på fotomodus som det er på s700i

At mange disser deg Ohny er nok ingen tilfeldighet, du skriver som et lite barn, og har du i det hele tatt testet en K750 er det fantastisk lite du vet om den...

:p

K750 har som W800 også megabass funksjon, det medfølger også øreplugger, dog ikke den samme kvaliteten som W800 sine øreplugger!

En annen ting, det er full skjermbilde i søker modus og bildet skal også vises etterpå på hele skjermen.

Crazysteps skrev en review av 3230 etter å ha testet den i 10 minutter, kan si hva du vil om testen - men han kunne fortelle noe om den, du kan jo ikke fortelle en dritt om K750- og har heller ikke peiling på hva du snakker om - tragisk!

:wallbash:

Lenke til kommentar

bmwm3:

For det første, jeg tok ikke med penn og papir og noterte ting og tang. jeg måtte ha tid å titte på alle andre telefoner. som sagt, man rakk ikke å se igjennom alle på 1 dag. hadde jeg dratt alene kunne jeg bruke mer tid inni i mobilhallen. men dess... cebit handler ikke bare om mobiler. må få tid til å sjekke ut noe andre.

Det med søkemodus, nope... den dekker ikke hele skjermen. den vil være som d500. man får med seg litt mer enn det man ser i det man knipser.

hva crazysteps kan, det har jeg ingenting noe med. det er nok lettere for han teste ut en der han kan bruke sin tid på. gi meg 3230 så skal jeg nok lage en brukertest på 7min.

du skriver som et lite barn

so? har du problemer med å forstå det?

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er doble øreplugger som medfølger eller om det bare er en enkelt?

Bak på katalogen sies det nemlig at det samme headsettet som W800 har følger med K750i i August, og at det nå vil følge med stereoheadset med en øreplugg.

Stemmer dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...