Gå til innhold

K750i vs W800i

Anbefalte innlegg

Så lydkvaliteten er dårligere altså. Det var egentlig det jeg lurte på. Er den så dårlig at man vil irritere seg over det? For den har jo stereo. Hva er det som gjør at w800i har bedre lydkvalitet? Er det noe sony har sagt? Eller er det bare synsing siden den har walkman-logo?

Hvordan vil dette adapteret til k750i se ut? Er det noen bilder på det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den virket jo veldig kjekk. Har lest at k750i også har dedikerte knapper for mp3spilleren. (mulig ikke like mange funksjoner som på w800i) Kan ærlig talt ikke se det den store vitsen med å vente på w800i. Flightmodus er kjekt og fint men ikke verdt å betale over 1000/1500kr for. (har sett folk har spekulert i at den kommer til å koste såpass mer)

512mb memory stick duo koster ca 530kr. 1024mb har jeg sett for 960kr tror jeg. Tror jeg går for en k750i med et adapter og en 512mb kort jeg. :yes: Regner med at det kommer til å koste omtrent en tusenlapp ekstra, men da får jeg den jo i tillegg ganske snart og med bedre lyd og penere design enn w800i.

Lenke til kommentar

Ok. Den er lett å missforstå denne setningen her da:

K750i vil også ha en skikkelig MP3-spiller innabords, med snarveisknapper på utsiden av telefonen. Telefonen har i tillegg en innebygget radio som støtter den nye RDS-teknologien som lar deg se navn på stasjonen, artisten og sangen du hører på.

Quotet fra "vårslipp nyheter" fra amobil. Men sier du at det ikke er noen ekstra knapper så tror jeg deg der.

*lurer på hvordan snarveisknapper på innsiden av telefonen ser ut ;)*

Lenke til kommentar
--

Mobilen finnes i flere utgaver, da blant annet W800i. Fellesbetegnelsen blir så klart; W800.

Du kan kalle den hva du vil, men ikke forvent at vi skal forstå deg eller være enig med deg. Det blir også synd at folk som søker på W800 på forumet ikke finner dine poster da du beskriver den som sarah.

Hadde vært synd om jeg skulle spurt om råd til ny telefon, og mine heteste alternativer var Gustav, Henrik, Isabell og Maria.

Tror Gustav vil være hel lik Isabell, de kommer til høsten om jeg ikke tar feil. Henrik kommer ikke før 2007 og vil være en passende mobil for de fleste.

dess så har jeg ikke hørt om Maria, men håper den gjort det bra og for håpentligvis blir det visst på cebit 2006

:!:

Lenke til kommentar
Vet ikke om man kan surfe, men man skal ihvertfall kunne skrive meldinger samtidig som man hører på musikk på W800i.

Men ikke på K750i?

Det vet jeg ingenting om. Fullt mulig det er på K750i også, men har bare lest det i forbindelse med W800i, men det er muligens fordi mp3-spilleren i W800i har fått mer oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
The K750 is the rather conservatively styled twin of the forthcoming W800 ‘Walkman’ phone. It’s a multimedia powerhouse with a two megapixel camera and a fully-fledged MP3 player and FM radio.

There’s also a much welcomed Memory Stick PRO Duo slot to hold all the pictures, albums and games that will soon fill the phone up.

The MP3 function works in a similar way as a dedicated player; there’s the ability to create and edit playlists to suit your mood, plus there’s a graphic equaliser.

A dedicated music button on side lets you control the music player and radio, even when you’re operating other functions.

You can also use the music player and camera with the phone disabled. This is similar to flight mode, but you can’t actually do anything else, like access the phonebook, without turning the phone on as normal.

KILDE

Så det er altså flightmode på K750i også. Da er det vel ikke noen forskjell fra W800i bortsett fra bedre headsett og større minnekort og annen design.

Edit: Det er også dedikert musikknapp. Se bilde.

post-219-1116526907_thumb.jpg

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...