Gå til innhold

.

Superman_X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du nesten bare skal spille ville jeg alikevel hatt en CRT-skjerm ved siden av LCDn..

Minst responstid er alltid best! 16ms kan funke til spill, men nå får du skjermer ned i 12ms og til og med 8ms! Kommer litt ann på hvor mye du vil legge ut..

Og jeg tror du taper på å kjøpe ferdigbygget PC, men er jo ikke sikkert.. Har ikke set noe på den!

Lenke til kommentar
Hvis du nesten bare skal spille ville jeg alikevel hatt en CRT-skjerm ved siden av LCDn..

At CRT overgår LCD-skjermer gikk ut på dato for et år siden.

Minst responstid er alltid best! 16ms kan funke til spill, men nå får du skjermer ned i 12ms og til og med 8ms!

Du går i fella.. Man skal ikke se seg blindt på responstiden til LCD-skjermer.

Kommer litt ann på hvor mye du vil legge ut.

Hvor lite ms man får kommer ann på hvor mye man legger ut av penger?

Man får 19" LCD-skjermer med 8 ms til ned mot 3000 kr., samtidig så får man skjermer med både 12 og 16ms til høyere pris... Så det du skriver blir på en måte ganske feil..

BenQ FP957s overgår f.eks sin etterkommer FP957s+ selvom sistnevnte har 8ms mot førstnevntes 12ms...

Og jeg tror du taper på å kjøpe ferdigbygget PC, men er jo ikke sikkert.. Har ikke set noe på den!
'

Kanskje han ikke ønsker å bygge den selv. Please. Hvis du ikke har sett på den så er det unødvendig å kommentere det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...