avalaker Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Har et problem med at jeg må lage ny webside hele tiden hehe men nå har jeg sett meg blind på hele siden. Trenger litt tilbakemelding. Jeg kan no nevne at på høgresiden skal det vere siste bilder og en poll, men har ikke fått det opp enda. ... og den validerer ikke, men d tar jeg til slutt.. jeg vil egentli først og fremst ha tilbakemedling på det dere ser, og oppsette http://enivest.net/~anders.tisthamar/index.php Endret 20. april 2005 av avalaker Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er det meninga at gradienten i bakrunden skal være forskjellig akkurat rundt selve siden? Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 hmm..nei ka netleser bruker du.. ser bra ut her i firefox og ie Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Opera ser den ikke bra ut. Og det er fint at folk kan lage teiper nå, men har sett endel av de. Og den "grunge"-headern passet ikke inn i smooth-design-greia du har gående. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) - Endret 15. oktober 2018 av Cerb89 Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Synes ikke det ser så ille ut, allikevel et par ting: - Bladene og sprekkene i header synes jeg ikke står i stil til resten - Ville kanskje prøvd å midtstille menyen - Den grå bakgrunnsfargen ved :hover på linkene passer ikke til rødfargen - På skolen lærte jeg at det skrives kommentarer, med to m'er - Ville "tapet" likt i både header og footer - Litt overdreven bruk av Caps Lock noen steder Endret 21. april 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 okay.. takk for tilbakemedling folkens.. har gjort litt justeringer.. there you go -> http://enivest.net/~anders.tisthamar/index.php Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Synes headeren ble penere, mens jeg likte den gamle menyen bedre... Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 - Den grå bakgrunnsfargen ved :hover på linkene passer ikke til rødfargen Synes headeren ble penere, mens jeg likte den gamle menyen bedre... Hvordan ville du hatt menyen da? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Fortsatt stilkræsj med den blomsten der, syns jeg. Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 ja.. kansje det.. jeg synst det vart litt for simpelt uten noe stæsj hehe Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Gamle menyen var bedre. Fargen vises fortsatt feil i Opera. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Var linkene på selve innholdet jeg mente... Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Gamle menyen var bedre. Fargen vises fortsatt feil i Opera. oki.. har ikke gjort noe med bakgrunnen enda.. jeg må nesten laste ned opera og se. (jeg bytta tilbake til gamle hover) Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Ikke mye å utsette på, bortsett fra at den teipgreia er OPPBRUKT. Den var tøff og innoverende på demoted.org, ganske så stilig på OShea22s blogg, men her ble det ikke bra. Du har det liksom bare der, uten å dra den helt ut med et notisblokk-aktig opplegg. Ville fjernet det. Andre ting: Skal det være noe i sidebaren? Den har vel ingen hensikt om den skal være tom. Forskjellen i gradientene ser også ut som et uhell. Endret 21. april 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Ikke mye å utsette på, bortsett fra at den teipgreia er OPPBRUKT. Den var tøff og innoverende på demoted.org, ganske så stilig på OShea22s blogg, men her ble det ikke bra. Du har det liksom bare der, uten å dra den helt ut med et notisblokk-aktig opplegg. Ville fjernet det.Andre ting: Skal det være noe i sidebaren? Den har vel ingen hensikt om den skal være tom. Forskjellen i gradientene ser også ut som et uhell. ok, har tatt vekk teipen, men jeg synest at det vart litt tomt og "kjedeli". (må finne noe anna og ha der) Som jeg skrev i første innlegg så skal det vere poll og siste bilder på høgresiden. Gradienten skal jeg se på, tar d når eg får tid... det er russetid nå, har lite tid i helgene Endret 21. april 2005 av avalaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå