Gå til innhold

Kunne trenge litt tilbakemelding

Anbefalte innlegg

Har et problem med at jeg må lage ny webside hele tiden hehe :p men nå har jeg sett meg blind på hele siden. Trenger litt tilbakemelding. :)

Jeg kan no nevne at på høgresiden skal det vere siste bilder og en poll, men har ikke fått det opp enda.

... og den validerer ikke, men d tar jeg til slutt.. jeg vil egentli først og fremst ha tilbakemedling på det dere ser, og oppsette :thumbup:

http://enivest.net/~anders.tisthamar/index.php

Endret av avalaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke det ser så ille ut, allikevel et par ting:

- Bladene og sprekkene i header synes jeg ikke står i stil til resten

- Ville kanskje prøvd å midtstille menyen

- Den grå bakgrunnsfargen ved :hover på linkene passer ikke til rødfargen

- På skolen lærte jeg at det skrives kommentarer, med to m'er

- Ville "tapet" likt i både header og footer

- Litt overdreven bruk av Caps Lock noen steder

Endret av <ingve>
Lenke til kommentar

Ikke mye å utsette på, bortsett fra at den teipgreia er OPPBRUKT. Den var tøff og innoverende på demoted.org, ganske så stilig på OShea22s blogg, men her ble det ikke bra. Du har det liksom bare der, uten å dra den helt ut med et notisblokk-aktig opplegg. Ville fjernet det.

Andre ting: Skal det være noe i sidebaren? Den har vel ingen hensikt om den skal være tom. Forskjellen i gradientene ser også ut som et uhell.

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar
Ikke mye å utsette på, bortsett fra at den teipgreia er OPPBRUKT. Den var tøff og innoverende på demoted.org, ganske så stilig på OShea22s blogg, men her ble det ikke bra. Du har det liksom bare der, uten å dra den helt ut med et notisblokk-aktig opplegg. Ville fjernet det.

Andre ting: Skal det være noe i sidebaren? Den har vel ingen hensikt om den skal være tom. Forskjellen i gradientene ser også ut som et uhell.

ok, har tatt vekk teipen, men jeg synest at det vart litt tomt og "kjedeli". (må finne noe anna og ha der) :)

Som jeg skrev i første innlegg så skal det vere poll og siste bilder på høgresiden.

Gradienten skal jeg se på, tar d når eg får tid... det er russetid nå, har lite tid i helgene :p

Endret av avalaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...