wiak Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 VIVO er det samme som TV kort men uten TV Turner ;P Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Oi, jeg skrev feil. Jeg mene å skrive Du trenger ikke tuner for å koble til PS2. Aki, da var det jeg som skrev feil helt på beynnelsen da, hehe Beklager den =) Lenke til kommentar
kindings Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) VIVO er det samme som TV kort men uten TV Turner ;P Det er en måte å si det på, men uten TV-tuner heller inget TV-kort En billig løsning som mange med VIVO kort bruker er å bruke en VHS spiller(mange har en de ikke bruker, eller kan få en svært rimelig)som tv-tuner, dvs koble videoen til antenne/kabel og fra videospiller til TV-kort(som s-video eller composite via SCART utgang, dersom det ikke er s-video utgang). Dersom man har ATI kort bruker man simpelthen bare ATI mulitmedia center, muligens ikke beste løsningen på markedet, men gratis og grei nok. Endret 23. april 2005 av kindings Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Så dette vil da si at det er ikke mulig å spille PS2 på pc skjermen ved hjelp av vivo funksjonen? Lenke til kommentar
capy Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Så dette vil da si at det er ikke mulig å spille PS2 på pc skjermen ved hjelp av vivo funksjonen? joda, det er det. bare bruk DScaler som henvist på side 1. dette funker, ikke hør på hva andre sier. EDIT: har testet det selv! Endret 26. april 2005 av capy Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 mulig jeg er komplett idiot. Jeg tar den GULE kabelen fra ps2'en og stikker inn i den gule connectroen og setter den i Videoinn inngangen. Setter i gang Dscaler og? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) 1. Last ned WinDVR 2. Koble til gule kablen fra PS2/xbox/gc/dvdspillern/vhsen? ! 3. Les Manualen vis du ikke fulgte med på 2.ern ("#¤"%"&) 4. Installer WinDVR 5. Skru på det du kobla til 6. Start WinDVR! PS: jeg spillte en James Bond film det vises ikke når jeg tar screenshot hehe Endret 27. april 2005 av wiak Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 1. Last ned WinDVR2. Koble til gule kablen fra PS2/xbox/gc/dvdspillern/vhsen? ! 3. Les Manualen vis du ikke fulgte med på 2.ern ("#¤"%"&) 4. Installer WinDVR 5. Skru på det du kobla til 6. Start WinDVR! PS: jeg spillte en James Bond film det vises ikke når jeg tar screenshot hehe så jeg kan da eks spille av en DVD film fra DVD spilleren min som står under tv'en og se den på PC'en?.. den ene dvd spillere min på pc'e er litt snodig så det ville jo vært konge Lenke til kommentar
wiak Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 1. Last ned WinDVR2. Koble til gule kablen fra PS2/xbox/gc/dvdspillern/vhsen? ! 3. Les Manualen vis du ikke fulgte med på 2.ern ("#¤"%"&) 4. Installer WinDVR 5. Skru på det du kobla til 6. Start WinDVR! PS: jeg spillte en James Bond film det vises ikke når jeg tar screenshot hehe så jeg kan da eks spille av en DVD film fra DVD spilleren min som står under tv'en og se den på PC'en?.. den ene dvd spillere min på pc'e er litt snodig så det ville jo vært konge Jepp Lenke til kommentar
wiak Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har dere lert noe i dag a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå