_dAwn_ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvor sikker er den lommebok funksjonen? Er den til å stole på? Eller er det sikkerhetshull der? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Tommefingelregel er at toppen er best, skal du lagre pinkoder, andre koder osv. bør du heller legge inn "hint" som er kraftig skjult eller lange numre der du gjemmer koden inni. Men lommebok funksjonen er "sikker nok" vil jeg si, da det er meget få brukere som klarer å gjøre noe med den og heller få som vil gidde det. Men uansett er knollen det sikreste stedet Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 He he.... sant så sant! Er skeptisk til slik i utgangspunktet. Men mener å ha hørt at det ikke var trygt det der. Og husker ikke hvor det var jeg leste det heller da... Tror jeg bruker knollen ennå en stund! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Tror det er omtrent umulig å lese det som er i lommeboken, men om du er redd for at noe skal forsvinne så er det lett. Tast *#7370925538# og lommeboken er borte (ikke borte da, men slik den var før du brukte den) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Omtrent umulig, men sikkert mulig nok for visse Men som nevnt, det er kunnskapen til den som prøver seg det hele henger på; og tviler på at noen orker å gjøre det med mindre de venter å finne noe stort Den koden er for å sette 'lommeboken' tilbake til fabrikkny stand; det innebærer at alt blir slettet og koden på lommeboken blir satt til standard (ingen kode). Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har ikke lagret viktige ting i lommeboka som koden til bankkortet og sånt.. Men andre ting som passord til diverse internettsider.. Det er jo bare fire siffer i bankkoder så det er nok lett å gjemme den bort i et eller anna. Ved at du tar hvert 3. siffer i en tallrekke som du har lagret på mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå