lovemachine Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Sletter dette kameraet all info på kortet når en sletter alle bilder? Prøver desperat å hente tilbake bildene som ble slettet, men programmet (smart recovery) finner ingen data på kortet. Bildene er kun blitt slettet, kortet er ikke formatert. Det har heller ikke blitt tatt bilder med kameraet etterpå. Er det eventuelt andre programmer jeg kan bruke? Forsøkte med mitt Casio pro600 med SD-kort, og da fant programmet massevis av data på det kortet. Er det Kodak kameraet som ikke er kompatibelt, eller er det CF-kortet? Dok2.doc Lenke til kommentar
lovemachine Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Slik ser det ut med Casio kameraet. Hadde bare tatt seks bilder, før jeg slettet de, og forsøkte med programmet. Virker som om det er Kanon kameraet som er problemet. Dok1.doc Lenke til kommentar
lovemachine Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Prøv Lexar Image Rescue. Det har jeg brukt for kunder flere ganger med stort hell. Selv filer som er delvis overskrevet kan det hente frem, men da gjerne med dårligere oppløsning. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Det ser ut som du prøver å kjøre revocery programmet med CF kortet i Kodak 4800 kameraet. Du må nok bruke en kortleser for at det skal fungere. Når du kobler kameraet til usb porten finner du bare de filene som kameraet ser. Edit: Prøvde akkurat med Kodak DC4800 kameraet mitt og slettet noen filer. La CF kortet i kortleseren og Smart Recovery fant de slettede filene og en haug med andre filer som har overlevd flere formatteringer. Endret 21. april 2005 av Mythos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå