Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

maskina henger seg.. muligens IP el nettverk prob.

Anbefalte innlegg

hei

min maskin er koblet mot adsl ved hjelp av passord og brukernavn. 2 andre maskiner i huset kobler til nettet gjennom maskina mi.

men så har det seg sånn: ofte så henger maskina mi seg opp. ctrl-alt-del funker ikke, og ikke så mye anna heller egentlig. må bruke reset-knappen for å ordne det til att.

men det som jeg tror er årsaken er noe med internettilkoblinga mi. ipconfig funker ikke heller.

noen som har den fjerneste anelse om hva som kan være feil? eller noen som vet hvordan jeg kan finne ut hva som er feil? no feilloggssytem el noe på dataen?

glemte å si at jeg kjører WinXP Pro

Endret av jaha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tidsleverandøren NtpClient: En feil oppstod under DNS-oppslag av en manuelt konfigurert node time.windows.com,0x1. NtpClient vil forsøke DNS-oppslaget på nytt om 15 minutter. Feilen var: Det ble forsøkt en kontaktoperasjon til en vert som ikke kan nås. (0x80072751)

denne + andre lignende feilmeldinger har jeg fått ser jeg..

hvordan mekker jeg detta da?

Lenke til kommentar

IPNATHLP

Nettverksadresseoversetteren (NAT) kan ikke sende forespørsel om en operasjon i oversettingsmodulen i kjernemodus. Dette kan tyde på uriktig konfigurasjon, utilstrekkelige ressurser eller en intern feil. Dataene er feilkoden.

denne feilmeldingen står hver gang på hendelsesloggen etter at dataen min har klikka...

hva betyr detta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...