chaiphrom_nick Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hei, Har nå en Asus M6BNE som er fra USA. Ble informert av selgeren: "The AC power adapter is rated to work with an input from 100V~240V but you may need to change the plug" Trenger jeg bare å kjøpe en plugg? Hvor kan ejg få kjøpt det hen? Ellers hva trenger jeg å gjøre? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
hce Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Antagelig så kan du benytte en slik apparturkabel som "alle" har liggende fra tidligere PCer, vannkoker osv. Denne ledningen pleier å være løs på alle strømadaptere. Lenke til kommentar
chaiphrom_nick Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Takker for svar. Er bare litt redd for at jeg skal kortslutte maskinen eller noe sånt... Hvis jeg ikke har det, hvor kan man få tak i en slik kabel? Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det står som regel under strømkabel (under kabler) på nettbutikker som netshop, komplett osv. Andre alternativer er Clas Ohlson og Biltema. Jeg har ihvertfall sett dem hos Clas Ohlson, ca 20-50 kroner hvis jeg ikke tar feil. RTP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå