lokeland Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Skal ut å kjøpe nytt HK og CPU. I samma slengen skal jeg selge mitt gamle skjermkort og trenger i den forbindelse et nytt! Så, noen anbefalninger til et skjermkort til under 2000 spenn? I samme slengen lurer jeg på hvor mye man burde legge ut for et OK TV-kort? Lenke til kommentar
LANcorpse Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Skjermkort: Radeon X800 sniker seg akkurat over 2k, f.eks. powercolor eller sapphire. Hvis det MÅ være under 2k, så funker vel dette. Tror du blir fornøyd uanct TV-kort: Etter egne erfaringer vil jeg si at du må ut med 400-1000 kr for å få noe du blir fornøyd med. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Skjermkort: Radeon X800 sniker seg akkurat over 2k, f.eks. powercolor eller sapphire. Hvis det MÅ være under 2k, så funker vel dette. Tror du blir fornøyd uanct TV-kort: Etter egne erfaringer vil jeg si at du må ut med 400-1000 kr for å få noe du blir fornøyd med. Gode forslag. Har du råd ville jeg gått for et X800 men et 6600GT er et godt valg det også. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Helt klart 6600GT. Disse kortene får du ned i 1500 kr for agp versjonen. Helt klart "most bang for the bucks" hvis du ikke liker å modifisiere og fjerne all form for garanti. Da kan det hende du blir mer fornøyd med et 6800le som lar seg modifisere til 6800nu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå