Gå til innhold

DVD-spiller: LG DVX8851

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elkjøp lederene skulle vært torturert og slakta slik som de driver med gal markedsføring!

Å kalle den dvd spilleren for high-end, er ikke bare en skam for alle high-end produkter, men direkte voldtekt av værste grad!

Nå må f#¤n meg elkjøp skjerpe seg litt!

Ligg unna den spilleren. Du kan like godt kjøpe en MATSUI DVD225 til 400 kr.

Sony er flinke med dvd spillere i low-end klassen da de har en del bildeforbedringskretser.

Kjøp heller SONY DVPNS355S til 1000 kr, selv om jeg tviler sterkt på at den har

super bildekvalitet
som elkjøp påstår.

Men hvis du vurderer den lg dvdspilleren er nok den sony spilleren god nok for deg.

Lenke til kommentar

Nå er vel greia her at den LG'en kan spille divx/xvid. Det kan vel hverken Sony eller Matsui spilleren du nevner. Om det er noe bra og om den klarer alt av filer, subtitles etc. er en annen sak. Jeg har ihvertfall hatt en annen LG-spiller i mange år og den er knallbra! :)

Lenke til kommentar

Selv om den klarer å spille av divx/xvid så er spilleren laaangt ifra high-end.

Den er vel rett og slett så low-end den kan bli.

High-end er i 50k+++ klassen. Under dette skal et utstyr ha utrolig med spesifikasjoner for at den skal kalles high-end.

Et eks på en high-end dvd spiller til "normal" pris er DENON DVD-A1XV som koster 25000.

Dessuten visste jeg ikke at anni007 var på utkikk etter en spiller med divx/xvid.

Da hadde jeg nok annbefalt en annen spiller ja ;)

Lenke til kommentar
ikke nok med det. men hvis jeg ikke husker feil så er det ingen av Sony spillerne som er sonefrie. Mens LGn kan gjøres sonefri med en liten cd.

http://www.videohelp.com/dvdhacks

søk på sony

du sier at lg bare trenger en cd , mit svar er TUNGVINT på di fleste dvd spillerne så trykker du bare en kode på remoten for og komme i scervice mode og fikser det der ;)

sånn generelt er LG et søppel merke , dama har hatt 2 mobiler der fra og begge sugde balle , den ene hadde hun i 3-4dager før vi brukte angre retten . la i litt mer penger og kjøpte en høyere mod (til over 2k) denne funket og heller dårlig og ble solgt på qxl , og en SE ble kjøpt , og vell alle LG produkter jeg har sett på har hatt en plastikjall følelse over seg.

og hva kan man egntlig forvente seg at et firma som kaller seg for LG somst¨r for life`s Good

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en DVD-spiller med mulighet til spille av divx/xvid. Kan noen hjelpe meg å finne en grei spiller til under tusenlappen?

Edit: Postet det her ettersom at det nødvendig å starte et nytt topic.

Endret av Cless
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...