Gå til innhold

Hva skjedde med mitt lydkort?

Anbefalte innlegg

Hmm, sitter her med et Audigy 4 Pro, veldig fornøyd med det, ihvertfall helt til i ettermiddag..

Da sluttet nemmlig min Creative Console (den eksterne saken) å lyse, dermed forsvant all lyden ut av vinduet, siden alt av headphones etc er koblet inn i denne.

Tenkte det var et driverproblem, lyden hadde trossalt fungert tidligere på dagen, så reinstallere driverene, men uten hell, min Audigy 4 Pro eksterne output er fremdeles svart som døden og jeg får ikke et kverk av lyd, merklignok så sier Audigy 4 diagnosetics at ingenting er galt, jeg er ikke enig:)

Noen som har noen ide? Ledninger sitter som de skal og alt, siste jeg trenger er en defekt ekstern output sak...

All hjelp er velkommen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette ser heller mørkt ut, resintallert drivere, ikke et eneste lys på outputten (også skiftet PCI Spor..).

Hvis denne har gått istykker begynner jeg å bli ganske lei kvaliteten på varene jeg får fra nettbutikk X, ikke nok med at hovedkortet mitt gikk deisen og at jeg fikk defekt ram sent i fjord, nå skal jeg få et defekt lydkort?

Strømmen i huset mitt og alt annet på maskina fungerer fint, det gjør det enda mer mystisk..

Edit:

Ny vending, testet å plugge headphones direkte i lydkort, dette funker, så det er nå helt tydlig at det er den eksterne saken som ikke funker..

Endret av Snabben
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...