Uxzuigal Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hmm, sitter her med et Audigy 4 Pro, veldig fornøyd med det, ihvertfall helt til i ettermiddag.. Da sluttet nemmlig min Creative Console (den eksterne saken) å lyse, dermed forsvant all lyden ut av vinduet, siden alt av headphones etc er koblet inn i denne. Tenkte det var et driverproblem, lyden hadde trossalt fungert tidligere på dagen, så reinstallere driverene, men uten hell, min Audigy 4 Pro eksterne output er fremdeles svart som døden og jeg får ikke et kverk av lyd, merklignok så sier Audigy 4 diagnosetics at ingenting er galt, jeg er ikke enig:) Noen som har noen ide? Ledninger sitter som de skal og alt, siste jeg trenger er en defekt ekstern output sak... All hjelp er velkommen Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Overklokket? Aktivert pci/agp lock? Lenke til kommentar
LANcorpse Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Har du prøvet å sette kortet i ett annet pci-spor? Er ofte dette hjelper, evt. ta det ut, starte maskinen, slette drivere+++ og sette det inn igjen i samme. Hvis ikke er det jo en garantisak... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Hmm, skal prøve å sette det i en ny PCI slot nå, har ikke overcloket maskinen min heller, hadde det før, men da med locked PCI speed, så ingen komponenter tok skade. kommer tilbake med mer info om 10min, får se resultatet da Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Dette ser heller mørkt ut, resintallert drivere, ikke et eneste lys på outputten (også skiftet PCI Spor..). Hvis denne har gått istykker begynner jeg å bli ganske lei kvaliteten på varene jeg får fra nettbutikk X, ikke nok med at hovedkortet mitt gikk deisen og at jeg fikk defekt ram sent i fjord, nå skal jeg få et defekt lydkort? Strømmen i huset mitt og alt annet på maskina fungerer fint, det gjør det enda mer mystisk.. Edit: Ny vending, testet å plugge headphones direkte i lydkort, dette funker, så det er nå helt tydlig at det er den eksterne saken som ikke funker.. Endret 20. april 2005 av Snabben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå