Windoge Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg har absolutt null peiling på mobil og detts tjenester, så dette er nok stedet å spørre. Har aldri brydd meg noe spesielt om MMS og slike funksjoner, men har et par bilder på mobilen min som jeg gjerne skal ha sendt til min e-mail. Problemet er at hver gang jeg prøver får jeg misslykket. Som vanlig MMS er det sikkert noen innstillinger som må gjøres før dette kan fungere, men hvilke? Har Netcom. Kunne selvfølgelig tatt dette per kundeservice, men kan like gjerne spørre i kveld, siden jeg har tid. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hei Her finner du innstillinger til mms oppsett og wap oppsett,bare finn den telefon du har og følg innstruksene. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er det slik å forstå at du får til å sende mms til andre telefoner, men ikke til email? Er det mange bilder i hver mms? Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Vet ikke hva slags mobil trådstarter har, men på Sonyericsson er det faks vanlig at folk prøver å sende epost og ikke MMS til epost. Hvis epost oppsettet ikke er satt opp sp vil jo dette selvfølgelig feile. Hvis du har en SonyEricsson tlf så pass påat du velger Send som MMS og deretter velger epost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå