amarios Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg har en Hiper Type-R 480W psu og jeg merket nylig noe merkelig: I bios står det at -5volt er på -69volt og i windows (mbm5, abit-eq o.l.) står det at den er på (+)3,5volt! Har dette noe å si, og er det farlig for noen kompnenter? Spurte webshop der jeg kjøpte psu og de sa det var feilmåling og at det ikke hadde noe å si... Noen her med lignende problem eller vet hvilke følger det kan ha? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) mine blir ikke registrert når jeg skifter på den så det er bare en feilmelding. Endret 20. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ta det med ro du. Er nok feilmåling. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 det tror jeg å!! ellers hadde ikke noe funket. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 ok, bra å høre... skal ha meg nytt hovedkort og cpu +gpu snart så jeg ville være sikker på at den ikke ødelegger noe (dfi nf4, a64 venice & 6800gt)....åååhh....gleder meg til venice er ute!!! da blir det klokking! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hadde den gitt de verdiene tror jeg PC-en din hadde luktet ille et par dager... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 har du et multimeter eller et volt meter kan du jo bare måle selv med den å se hvor mye spenning det kommer ut av den.. er ofte noe fuck når man måler i bios eller software Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå