vi er lost Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Hvordan kan jeg få linkene til å bli røde? Har prøvd: #link { color:red; link:red; alink:red; vlink:red; } Men det funket jo tydeligvis ikke. eksempel på link <a href='www.sol.no' target='_blank' class='link'>Hei</a> Endret 20. april 2005 av vi er lost Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 jeg rekner me at du har lagt til noe alla det her? <link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css"> i index Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) HTML: <a href="#" class="link">link</a> CSS: a.link { color:red; } a:visited {hvordan en besøkt link skal se ut} a:hover {hvordan linken ser ut når du holder musa over} a:active {når du holder inne linken} Endret 20. april 2005 av hockey500 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 # lager en ID-selektor. . lager en klasse-selektor. http://www.unrealized.org/guide/css/grunnleggande_css/ Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) dessuten bruker hvertfall jeg " og ikke ' i html-koder. og tegnet # i css er en id. punktum brukes til class: class="link" i html = .link i css id="link" i html = #link i css Endret 20. april 2005 av hockey500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå