Dammed Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Hei! Jeg har en antikk av en data , men jeg tenkte å oppgradere den. Så jeg kjøpte meg en Western Digital Caviar 200GB IDE harddisk. Når jeg instalerte den i pc-en, så fant jeg ut at hardisken ikke var kompatibel med resten av komponentene i pc-en. Så da tok jeg den gamle hardisken inn tilbake i pc-en. Og da kom denne meldingen: Invalid system disk. Please replace disk, and then press any key. Alt virket før jeg satt inn den nye hardisken... Har noen en ide hva jeg kan gjøre for å få alt til å virke igjen? Endret 20. april 2005 av dammed Lenke til kommentar
tozer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Den nye disken bør være kompatibelt med det nye da IDE grensesnittet er bakoverkompitabelt. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Ok, takk for infoen, er ganske noob når det gjelder pc... Lenke til kommentar
tozer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ok, takk for infoen, er ganske noob når det gjelder pc... Men I følge Topic har du SATA disk og i følge beskrivelsen har du IDE, hvordan er kabelen du bruker? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Sorry folkens, det er en IDE harddisk. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Sikker på at du ikke har en diskett stående i diskettstasjonen? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Nei, det er ikke en diskett i diskettstasjonen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå