Makky Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Lurer på forskjell på to av av kortene til Hightech. Hightech Excalibur Radeon X850XT 256MB Hightech Excalibur Radeon X850XT 256MB (Platinum) Begge har ICEQ-kjøling som er genial stille Men lurer på hva forskjellen på disse to er, siden platinum er 300,- dyrere...Er det verdt forskjellen? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Platinum Edition (PE) er litt raskere, og er toppmodellen i Radeonserien. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 ok, så den nederste er "PE". Er "PE" verdt de 300,- ekstra? Kan jo sikkert klokke opp XT til PE hastighet... Men er det noen som vet om en PE kan klokkes enda lenger? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ok, så den nederste er "PE". Er "PE" verdt de 300,- ekstra? Kan jo sikkert klokke opp XT til PE hastighet... Men er det noen som vet om en PE kan klokkes enda lenger? Hvis du har XT er det ikke særlig vanskelig å klokke opp til XT PE. Men hadde jeg vært deg hadde jeg bare betalt de 300 mer for å være helt sikker. Når du først har kommet opp i den prisklassen der er det like greit å være helt sikker. PE kan vel kanskje klokkes litt mer tror jeg. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 (endret) PE kan vel kanskje klokkes litt mer tror jeg. noen som har et HIS X850XT PE kort? Er det potensiale til å klokke dette brukbart lenger? Endret 20. april 2005 av Makky Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Finnes det noen liste over hvilke XT og XT-PE kort som "lønner seg" og hvilke som bråker minst? eller hva mener ATI-folket? Endret 21. april 2005 av Makky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå