Øystein.F. Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Kva gjer du når du eig ein spel-serie med kanskje verdas mest populære kampsystem? Jo, du tar ein av karakterane frå serien, og øydelegg alt fullstendig. Les artikkelen her Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 dette fikk elendig karakter i gamereactor og tror det var en 2er. huff og huff for et elendig spill. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hehe. Kan ikke huske at Gamer.no har delt ut 1 av 10 før, så dette må virkelig være dårlig. Høres så dårlig ut at jeg er fristet til å prøve det... Vel vel, dette skal definitivs ikke kjøpes. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 VG slakta også dette spillet. Huff, tenk å ta Tekken seriens virkelige sexye stål neve og plassere i noe slik møkker. Stakkars Nina. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Når det får en 1'er får man jo nesten lyst til å prøve det (PRØVE, mind you, ikke kjøpe ) Lenke til kommentar
GA Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har testet dette spillet litt... Ble lei etter ca 20min... Så lot en kamerat prøve det, han syntes også det var kjipt men runnet det på under 4 timer allikevel. Dette er definitivt det værste jeg har prøvd noensinne! IKKE KJØP! og er ikke noen vits å teste heller egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg