Pysj Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Flere gårdsegg fra Samsung Samsung lanserer nå to nye modeller myntet på de med slunken lommebok. Den nordkoreanske produsenten viser ikke mange designmuskler i disse tilfellene, men gir imidlertid brukeren større mulighet til å personalisere bruken av mobiltelefonen sin i større grad enn tidligere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Litt sent kanskje? Disse har kommet i butikkene allerede, altså.. Lurer på om ikke disse mangler i prisguiden deres... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 jupp, men fin artikkel.. jeg skal ha X480, liker den "minimalistiske" stilen. vil og ha en tlf uten kamera og som er rimelig. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 De ser fine ut de her. Ålreit utseende, ålreite funksjoner og ålreit pris. Artikkelforfatter: Ta en kikk på side 2 i artikkelen. Heter mobilen x640 eller c640? Begge deler nevnes flere ganger. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Beklager forvirringen, det var et par tastefeil, rett og slett. De skal nå være ordnet, og telefonens navn kommer forhåpentligvis tydeligere frem nå Takk for tipset. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Liker eggmobiler! Savner eksterne skjermer på de der. De som kjøper telefoner i den prisklassen vil ofte ha noe enkelt og lettvindt. Ikke så altfor enkelt å måtte åpne telefonen for å se på klokka? Kunne gjort som på LG C2200. En enkel, monokrom skjerm holder i massevis til en klokke. Nei, forresten! EN klokke noe liknende Z200s hadde vært dritbra og stått i stil med designet! Fikk litt lyst til å modde et bilde nå... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Ser greie ut de, men jeg synes Samsung's sitt design er dødskjedelig Synes de burde prøve ut noe nytt snart. Endret 21. april 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ser greie ut de, men jeg synes Samsung's sitt design er dødskjedelig Synes de burde prøve ut noe nytt snart. X640 likner da ikke så veldig på ting vi har sett før. Men tastene har jo vært uforandret siden forrige årtusen(faktisk)... De kunne kanskje prøvd noen andre ergonomiske taster? Eller noen store, gode taster a lá 6170/7270? Hadde kanskje hevet inntrykket noe. Savner egentlig farger i samsungs design. Men de er jo veldig fine da. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ser greie ut de, men jeg synes Samsung's sitt design er dødskjedelig Synes de burde prøve ut noe nytt snart. X640 likner da ikke så veldig på ting vi har sett før. Samsungtaster er jo gode som de er de. Designet syns jeg er veldig likt E7x0 serien, men uten skjermen på utsiden. Litt mer firkantet enn X460 og E330, som har avrundede hjørner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg