Sylvarius Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hei, Får artifakts etter ca 10-15 sekunder i alle spill. Har testet i Half-Life 2 og CS:source i Windows og DooM 3 i linux. Etter noen sekunder begynner det å komme prikker over hele skjermen og til slutt låser den seg. I tillegg er det i Source Stress Test, 3d bokstaver der det står "Error". Jeg trenger hjelp fra noen som er litt mer erfaren enn meg, slik at jeg er 100% sikker at det er kortet det er noe feil med. Kjører kortet på default settings, ingen overklokking eller noe. Samme feil i både Windows og Linux. Kan jeg konkludere med at "Gainward Geforce 6600gt Golden Sample GLS" jeg fikk er i dårlig form? - Sylvarius Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Dette høres ikke bra ut. For meg kan det høres ut som det er en feil med GPUen(pipeline eller noe). Jeg har selv problemer med to "Gainward Geforce 6600gt Golden Sample" i SLI(PCI-Express), men med meg er det snakk om linjer som forskyver seg sidelengs i enkelte spill i 1600x1200-oppløsning. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) For meg høres dette ut enten som et varmeproblem (siden det kommer etter en gitt tid) eller PSU problem. Hva er resten av utstyret og hvilke tempraturer oppererer du med?? Endret 21. april 2005 av torkelma Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Hei, Resten av maskinen min: AMD XP 3200+, Abit NF7 V 2.0, 1 gb Twinmos ram, osv. 480w PSU, Antec Neopower. Kabinettet er dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302460&cks=PRL Er en kabinettvifte med kaldluft på skjermkortet hele tiden. Aldri hatt varmeproblemer med mitt andre skjermkort (ATI Radeon 9800se) Temperaturen ligger på rundt 40-45 grader om jeg ikke husker feil. Bet meg ikke så godt merke i det, da den så rimelig ok ut. - Sylvarius Endret 21. april 2005 av Sylvarius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå