ZanZel Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Har tenkt til å kjøpe meg en xbox, og har tenkt til å chippe den og stappe ny harddisk i den også! Men jeg vet at det går ann å streame video fra en pc over nettverket hvis man har rett programvare, men det jeg lurer på er om det går ann å streame musikk(mp3) over nettverket også? og i tilfelle hva trenger man for å gjøre det! Mvh ZanZel Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Du kan streame musikk og video over nettverk ja, via xbmc f.eks Endret 21. april 2005 av PulZ Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 okay! takk takk!! Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg har selv brukt XBMC og det er ganske konge funksjon det der og veldig lett å sette opp også. Du bare deler mappen din i windows og legger inn de riktige parameterne i config fila så er man i gang. Er også mye bra guider til hvordan det gjøres, så løp & kjøp xbox!! Faktisk er det mange som bruker xbox som en multimediamaskin og ikke en spillemaskin. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 trenger vel ikke å gjøre noe i config fila engang... Hvis du velger Shared SMB eller hva det nå står så mener jeg du skal finne det uten noe config endring(selv om jeg har prøvd å endret config fila selv) Xbox er en glimrende multimedia maskin Xbox Media Center spiller det meste av filer, ink. divx,mp3, ogg, wav, wma, xvix, dvd filer, mpeg4 osv.osv LAAANG liste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå