Hjelp!!! Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Ein som har skrevet anmeldelse av kabinettet på komplett skreiv: Det er et genialt system for å kjøle (rør mot der CPU er festet), og det er 3 andre plasser å montere vifter. Betyr det at det er 3 eller 4 plasser til kabinett vifter? Etter det gsn fant på google.no ser det ut som eg får med ei vifte bak, sant? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det jeg har merket meg er: en ledig plass til 80x80x25(vanlig) vifte i front, en slik vifte montert bak(dvs en "gratis" vifte) og en ELLER to plasser i side døren. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Følger alle kablane som eg trenger med? slik som overgang frå 20pin til 24 pin eller kva det er? er det 20 elle 24pin eg skal bruke? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 kan virkelig annbefale deg et artic cooling kabb, les test som HW gjorde link det er rett og slett supert. latterlig pris når mean ser på allt som følger med. lydløst og kaldt er det og. slipper du mas om ting og tang. er 20 pin men det gjør ikke noe så lenge du plaserer den riktig. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det er ikke latterlig billig etter min mening, med tanke på at det er vansklig / umulig å bytte PSU på det. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 sorry sjekka ikke pris, jeg detalte bare 600 for det i ungarn. tengte på det med de stille viftene og hdd demper/kjøleren. og så kan jo self 350w bli litt lite, hvis du pakker det fullt av ting.men med en dvd og en hdd holder det masse og dette kabb skal visst ha en veldig bra psu. men klart at det er litt dummt at de har gjort det så vanskelig og bytte. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 jaok? fekk ikkje svar på det eg lurde på trur eg. Trenger eg ein 20 til 24pins overgang elle 24 til 20 overgang eller ikkje noken av dei? Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Fant ut at hovedkortet trenger 24pin. Men har PSU'n eg har valgt 20 eller 24pin? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Vill _GJETTE_ 20 pin, men du trenger ikke overgangen, går fint å ikke bruke de 4 pinnene som blir til overs. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Er det smart å bruke 20pins når det eigentlig skal vere 24pin då? Er det risikabelt å gjøre dette? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvis du bruker 20 - 24 pins overgang oppnår du bare at kontakten sitter bedre, det vill fortsatt ikke være noe effekt på de 4 ekstra pinnene. Såfall hva jeg har oppfattet. Nei det er ikke risikabelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå