Gå til innhold

burde jeg kjøpe "brothers in arms"?


Anbefalte innlegg

Grafikk: OK

Kontroller: Går greit når du kommer inn i det

Gameplay: ENSFORMIG!!!! (Hvorfor ikke kalle spillet: "Flank em'")

Velidig enig... Det ER et bra spill, men du må ha god tålmodighet, for det er det samme hele veien.. Men man skal ikke skryte av at CoD oppfant kruttet på den fronten heller, men der er det hvertfall en god del utfordringer hvis du klemmer opp vansklighetsgraden litt! BiA blir litt for trått, og ensformig.. Men for all del; Et ok spill! De får et stort + for realisme! Trikset å ikke ha noe musikk funka ekstremt bra for meg også! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min mening om spillet:

 

Multiplayeren er etter min mening utrolig svak. Lite variasjon, men iden er god.

(har spilt en del av den på Lan, 1vs1, 2vs2)

 

Singleplayeren er tiltiders taktisk da du kommanderer andre soldater, men tiltider er også dette bare en party brems.

Spillet skryter av at du følger karakterene i spillet og blir kjent med de computer styrte medlemmene i troppen din. Jeg syntes dessverre dette bare ble flatt og tåpelig, har flere ganger fått mer lyst til å skyte de for deres dumhet enn å redde de av brorskapets bånd.

Men til tider er historien i singleplayer utrolig bra laget og du kan føle deg som om du er midt i et slag i ”Saving Private Ryan”,are at du må huske å flanke fienden. Det vil si, det må du gjøre gjenom hele spillet, noe du garantert blir lei.

 

Syntes ”Brothers in Arms” er en sterk 3’er. Hvis du vil ha taktikk fra andre verdens krig kjøper du de gamle close combat spillene (”Invasion Normandy” er det ”nyeste”). Hvis du vil ha et fartsfylt WW2 skyte spill, så tror jeg nok ”Call of Duty : UO” er svaret.

 

Andres meninger om spillet:

 

Gamer's omtale: http://gamer.no/art.php?artikkelid=14370 -> Terningkast ca. 5 (8/10)

 

VG's omtale: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273446 -> Terningkast 3

(5/10)

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...