kaaasen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Jeg og noen kamerater har begynt å spille horde på The Maelstrom. Vi er en forholdsvis moden guttegjeng, og de aller fleste er 20+ år gamle. Målet med guilden er at den skal bli forholdsvis stor. Alle får en sjanse, men hvis de ikke innfrir kravene (som egentlig kun er å være spille slik at man kan få kommet opp i en viss level) blir de bootet. Dette er imidlertiden ikke noe man skal frykte, og det er lov å prøve seg. Ellers så vil ikke spamming i guildchatten tolereres, og vi ønsker at medlemmene skal oppføre seg modent. Hvis dere løper rundt og lager dårlig rykte for guilden, regnes heller ikke det som veldig positivt Hvis du/dere er interesserte er det bare å /w Kim eller Jomseth ingame, eller sende en PM her på forumet. Guilden heter forresten "Armageddon". Det er ikke verdens mest originale navn, men vi synes det passer oss. Dommedag skal være nær når de allierte ser oss. Og bare så det er sagt, jeg postet tråden her, i og med at så å si INGEN leser i klandiskusjon- og rekrutteringsforumet. Endret 24. april 2005 av Complexion Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Guilden er nå laget, og det har gått bra hittil. De fleste spillerene i guilden er erfarne MMORPG'ere, men vi ønsker som sagt flere medlemmer. For de som er interessert, kan jeg gjenta meg selv. /w Kim eller /w Jomseth ingame, eller eventuelt send meg en PM her på forumet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 fint at dere er horde. Fruit inc. er også der, vi kunne slått oss sammen f eks. Snakk med zeit hvis dette er intressant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå