Gå til innhold

Onimusha 4 Annonsert!

Samael

Anbefalte innlegg

Ja nettopp :dribble:, Onimusha 4 (med undertittelen Dawn of Dreams) ble annonsert i dag av Capcom gjennom IGN etter en lang periode med venting, ikke mye er sagt om det, men gameplayet ser helt utrolig ut, grafikken er bedre enn 3'ern, og det ser ut som at Introen kommer til å ha lik grafikk som introen til Oni3.

Historien fortsetter etter 3'ern, med at Nobunaga's medhjelper, Hideyoshi Hashiba har fulgt i Nobunaga´s fotspor, og ingått en avtale om makt med Genma demonene, og leder styrkene som etterhvert vil overta Japan, siden dette skjedde på ordentlig (uten demonene selvfølgelig), og en ny hovedperson, tar opp kampen, og sannsynligvis skal besegle Oni Gauntlet'en til Samanosuke, som absorberte kreftene til Nobunaga, mot slutten av Oni 3.

Dere er sikkert glade for at jeg delte dette funnet med dere. Og nå det endelige bevis.

Onimusha: Dawn of Dreams

Oni 1

Det er flere bilder, men jeg viser dem bare hvis dere diskuterer spillet :p .

Endret av Samael
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, har du lyst på bilde Nr.2. Fy faen i Tartarus, Oni: DoD ser så rått ut, det skal følge litt mer i fotsporene til DMC, slik at den blir mer likt DMC1 med Onimusha i seg ifølge Capcom. Tenk Onimusha men veldig likt DMC1.

Oni 2

Uheldigvis så finnes det bare 3 bilder hittil :( .

Men jeg forventer å se en trailer av det på E3 :D , det var slik for DMC3.

Endret av Samael
Lenke til kommentar

Ja den er ikke så veldig kjent utenfor Japan, men takket være Oni så ble Devil May Cry det det er i dag. Merkelig nok så solgte Oni 3 dårlig i Japan, men overraskende bra i USA og Europa . Men Oni 4 kommer til å bli bedre enn forgjengerne sine, det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

har alle 3 jeg..og nyter dem fortsatt :) dette va storkoz...dette fortjente å sprette en cola!

Takk for kanonnyhetene

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Det eneste jeg engentlig ville ha fikset med onlimusha spillene er at kansje karakteren kunne ha levlet opp som i et rpg. ikke noe superfancy, men bare att det er der liksom. Det hadde ikke ødelagt noe, det er jo sikkert...likte ikke lvl systemet i 2'ern... kjerlighets scenene i 3'ern kunne vi blit spart for...og hvorfor ikke franskmannens egen stemme? Greit at han ikke snakker flytende, men tar an ett ord i gangen, blir det enkelt.

Syntes også at det var unødvendig med en ny hovedkarakter. Nå blir det ff 10 all over, med GAY hovedperson...om det er noejeg hater, er det misslykkede forrsøk på å gjøre hovedpersonen kul, men ender med å gjøre han om til en blond fløtepus, pussy og gay fyr som bare fanboys liker..Ferdig :p

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar

Ja men Samanosuke sin rolle er nesten over for nå, dessuten så synes jeg hovedpersonen er kul jeg, han er kulere enn Jubei, selv om Jubei fantes på ordentlig, så er han så gay der, men han var kul på ordentlig, noengang sett Ninja Scroll.

Etter hva jeg har hørt så kommer Onimusha til bli mer som Devil May Cry, med hopping, raskere fighting, og juggling. Men ellers så vet jeg ingenting, men jeg liker retningen de går i.

Lenke til kommentar

Ser moro ut, kan kanskje gi DMC3 litt konkurranse, men tamt at det ikke kommer på Xbox (skjønner ikke hvorfor Capcom insisterer på å holde så mange av spillene sine eksklusive til PS2 når Xbox er teknisk overlegen, tror nok Sony har en finger med i spillet her). Men det spiller egentlig ingen rolle, siden jeg har begge konsollene. ;)

Ganske interessant at de bruker virkelige historiske personer i spillet. Er morsomt med japansk historie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Heh, seriøst, jeg fikk så lættis når Ranmaru drepte Henri, hehehe, det fortjente han med den elendige irriterende stemmen som han har, og all den dumme dialogen hans, ugh.

Hehe, det er slik det skal være :thumbup:

Jeg må inrømme at det er en god stund siden jeg har spilt oni 3 nå, så unskyld meg at jeg ikke husker navnet på hun likke sommerfuglen :(

Jeg husker ihvertfall den dummeste setningen i hele oni 3 :

Dette skjedde da Jacue og sommerfugl satt inni piratskipet.

Jaque: etteller annet med at Henry er en "brat".

Sommerfugl: "well, hees a cute brat *fløtemykt-smil*

Jacue: "hehe, your right." eller noe i den duren..

Der ble jeg rett og slett forbanna...Spar meg, liksom!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
skjønner ikke hvorfor Capcom insisterer på å holde så mange av spillene sine eksklusive til PS2 når Xbox er teknisk overlegen.)

Ett ord: Unødvendig!

sowwy dobbelpost men jeg er en lazy gutt

Lenke til kommentar

^^Det er mange dumme dialoger i Oni 3 da, heh.

Og til du andre, PS er et bedre merke en Xbox, drit i grafikken, den koster jo aldri under 1300;- alene , mens PS er er mye produkt, og med en større konsumentgruppe en Xbox, Xbox har jo ikke solgt en skit i Japan, og ikke særlig mye i Europa heller(USA tells ikke, amerikanere er overfladiske og bortskjemte), kort sagt, det er mer penger å tjene på PS en noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...