Kuling Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvordan får jeg lagt ved bilede med meldingen? Lenke til kommentar
andm Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du trykker på knappen med tekst "edit" under innlegget ditt og bruker nøyaktig samme fremgangsmåte som du brukte når du lastet opp bildet i dette innlegget. Lenke til kommentar
Kuling Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Er ganske fersk med data, men jeg prøver som regel til jeg får det til. Så beklager at det ble litt krøll. Lurer fortsatt på om noen veit om jeg kan ta bilede i serie med mitt Konica Minolta A2. Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Det er fristende å si at du må lese bruksanvisningen. Kameraet er alt for avansert til at du får fullt utbytte av det om du ikke leser bruksanvisningen. Ved å se på bilder og tekst på test av kameraet hos dpreview ser jeg at det er et funksjonshjul på siden av kameraet som kan stilles til DRIVE. Deretter stiller du på et framre hjul (ved utløserknapp?) for å velge Continuos. I tillegg skal det finnes et bakre hjul som styrer lav eller høy hastighet (2 eller 2,8 bps). Tekniske spørsmål passer nok bedre i andre grupper enn bildekritikk Endret 21. april 2005 av fishlake Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Fikset på den opprinnelige tråden din og siden du nå vet hvordan du legger ut bilder stenger jeg denne. Kommentarer til bildet skrives i denne tråden Link: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=407859 Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg