Kuling Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Prøvde mitt Konika Minolta A2 i helga og tok endel bileder. Tok dette bilede av en toppskarv frå min båt med 7g zoom og 2 g digital. Er en amatør og fotoapparatet har jeg annskaffet nylig og så lurer jeg på om jeg kan ta bileder i serie med dette kammeraet. Steinar Bauge Endret 21. april 2005 av Gef Lenke til kommentar
F828 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Rotete bakgrunn og undereksponert fugl. F828 Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Mer som Leningrad Cowboys, har jeg rett her eller hva? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg er enig med F828. Hele bildet virker undereksponert. Bildet er bra nok som en dokumentasjon på at du har sett Toppskarv, men det er vanskelig å ta bra bilder av fugler. Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Bra begynnelse dette. Jeg ville kutta ut alt som heter digital zoom, denne bare ødelegger bildet. Bruk "Crop" funksjonen i Photoshop istedet, mye bedre løsning. Litt fargejusteringer også så er du der. Prøv det på neste bilde, ulempen her er som nevnt at det er lys himmel bak mørk fugl, så da blir det litt vanskelig å få med fuglen på en bra måte. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ble litt irriternde at halvparten av hodet var utenfor steinen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kult bilde, men fuglen skulle vært mot en annen bakgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå