argasteDJ Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 hei! jeg har endelig funnet ut hvordan man skrur av just speed med sony brennere i nero... jeg var alt for glad i nero til at jeg ville slutte å bruke det... dessuten har jeg jo betalt for programmet. vel.. tilbake til saken: start regedit gå til HKEY_CURRENT_USER/Software/ahead/Nero - Burning Rom/Recorder her finner du brennerne.. trykk på den brenneren du vil endre innstillingene til f.eks SONY CD-RW CRX175E2 H1 T0 her har du endel valg, men det er bare to som skal endres: AutodetWriteSpeed og DisableBUFESpeedLimit dobbelt trykk på :AutodetWriteSpeed da kommer det et dialog vindu.. endre feltet som heter verdidata til 0 trykk på ok så dobbeltklikker du på DisableBUFESpeedLimit og skriver inn i feltet verdidata verdien 1 og ok gå ut av registeret... og voila!! nero brenner med den hastigheten du selv vil... men husk å prøve deg frem til max hastighet.. ----------------------------------------------------- NB!!! IKKE ENDRE ANDRE VERDIER UTEN AT DU VET HVA DU GJØR! DET KAN FØRE TIL AT PROGRAMMER ELLER WINDOWS SLUTTER Å FUNGERE. DETTE ER UDOKUMENTERTE INSTILLINGER SOM JEG HAR FUNNET UT SELV, OG KAN DERFOR IKKE GARANTERE AT DET VIRKER HOS ALLE -----------------------------------------------------Med hilsen Thomas Sannes Driftsleder TS Data <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: argasteDJ på 2002-07-07 21:49 ]</font> <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: argasteDJ på 2002-07-07 21:51 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: argasteDJ på 2002-07-07 21:52 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 hei.. koschli å se at flere en meg roter rundt å prøve å fikse problemene selv :smile: Den funksjonen funket ikke hos meg :sad: AutodetWriteSpeed vantes ikke engang, men jeg prøvde å legge den til selv, men gjorde ikke utslag i Nero.. Brenneren : memorex 32maxx 1240AK Beret Lenke til kommentar
argasteDJ Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 har du siste ver. av nero??? har bare prøvd med sony brennere.. funker 100 % med meg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 forstod at du hadde Sony brenner.. var siste ver av nero ja (5.5.9.0).... shitt au..... memorex brenner btw... beret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå