Joachim_F Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Nå kommer det snart en ny håndholdt konsoll på det norske markedet - Gizmondo, fra Tiger Telematics, skal lanseres i mai. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Gizmondo virker spennende, men spørs om den klarer å stille opp mot ds/psp. håper at gamer kan lage ein liten test av den ved eit seinare høve. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) blir nok en ny runner-up ala ngage. Lurer veldig på hvilken gruppe dette er rettet mot når en pakker masse funksjonalitet inn i et såpass kjedelig design. Å strekke seg over for mye vil vel helst være hva jeg synes gizmondo står for. Prismessig langt dyrere enn alt annet som er der, gjør at barn ikke får den. Og jeg ville aldri gått med noe som slik jeg ser det faller mellom alle stoler. Endret 20. april 2005 av AciD18 Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Den har jo GPS, og en GPS for 3k er jo ikke all verden. "Dingsen" kan jo brukes til mye mer enn bare å spille spill på, men jeg tror det er verdt å vente på PSP Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Gizmondo drar fordel her i europa då den lanserest før, kanskje lenge før PSP. Folk kjøper da kanskje heller Gizmondo på grunn av ventetiden. Men den er dyr og det lønner seg nesten også å importere for dei som ikkje klarer å vente på Europa lanseringen av PSP. :s Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hehe.... les : http://www.ukresistance.co.uk/2005/04/visi...mondo-shop.html ^^ Go gizmondo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg