John Keats Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg er i level 24 nå og tenkte og oppdatere utstyret mitt litt. jeg tok shadowfang keep for og skaffe meg robes of arugal.. før vi kom inn til bossen droppa det en shoulder med 10 intellect (jeg er mage) jeg rolla med det samme gjorde warrioren.. han vant. Så tok vi arugal da, og warrioren rolla på robes og vannt dem også Ble så frustrert... kan ikke blizzard banne slike folk? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Blir også VELDIG irritert på folk som roller på items de ikke trenger en plass! Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Egentlig ikke, det går vel under definisjonen av "rollespilling" som blizzard har satt opp (sjekk topic lenger nede, uærlige spillere) Si ifra om slikt skjer til den som gjør det, en gruppe jeg var med i nærmest eksploderte da dette skjedde og det ble krangel i hytt og gevær. De fleste respekterer "need before greed" men på langt nær alle Edit: En ting jeg har lagt merke til er at mange som bruker mail også roller på leather, noe som irriterer meg da det ofte er rogues og druider i gruppen. Enda mer irriterende er det når leather eller mail brukere roller på cloth, siden det er VELDIG sjeldent det faktisk kommer en nyttig drop for oss som bruker det når man ser det på den måten. Endret 20. april 2005 av The_evil_blue_toad Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er som regel det som skjer når jeg er i grupper å, alle roller på alt Men vis noe dropper som jeg trenger og jeg ikke vinner rollen, så spør jeg pent om jeg kan få itemet siden jeg har mer bruk for det enn han/hun og til nå så har jeg vært så heldig å fått det jeg har trengt så langt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Kjipt hvis det er bind on pickup da Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det er riktig, da blir det litt annerledes, og da kan jeg skjønne at det ikke er så gøy. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Nå må jeg skaffe gruppe en gang til bare for og få den roben Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvorfor gadd du å groupe med fyren etter første gangen da? Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Dette er en stor grunn til at jeg er med i et seriøst guild, og ikke et random pickup guild. Heldigvis så er guildet så stort at jeg klarer å kjøre de fleste instancer med kun guild members, så jeg har sluppet ting som dette. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvis du er i et party med flere enn 2 personer sørg for at noen du stoler på er gruppeleder, så sørger du for at det blir aktivert Master Looter, da er det gruppelederen som bestemmer hvem som skal få itemene. Man slipper ihvertfall at en eventuell useriøs 3. person roller på alt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 er ikke lett å finne seriøse guilds der ute da. ihvertfall ikke på the maelstorm. skuffende der jeg er nå. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg