christopherH Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hei, lurer på om det er noen som har erfaringer med å fremkalle 120 eller 620 film her hjemme? Og hvor man får kjøpt 120 film. Og hva prisene er. (ja sånn gammel film til f.eks Kodak Brownie) Setter pris på alle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Det blir mindre og mindre av slik film. Der jeg jobber hadde vi greit utvalg av 120 film bare for ett par år siden, men nå er jeg søren meg ikke sikker på om vi har noe som helst. Kanskje ett merke av fargefilm og/eller ett merke av svart hvitt. Lenge siden noen har spurt etter det, så jeg er ikke helt oppdatert. "Moralen" er ihvertfall at hvis du kommer over ett sted som har slik film, med grei dato, så kjøper du hele lageret deres med 120 film og legger de i fryseren om du ønsker å bruke brownie-kameraet ditt noen år fremover. Prisen er vel ikke så fryktelig avskrekkende, men det avhenger av hvilken film det er (og butikken så klart). Fremkalling kan vel gjøres hos butikker som sender til Kodak i Sverige (VSFL) tror jeg. Endret 24. april 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå