FenrisC0de Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ok, har nettopp startet med Visual Basic siden C++ ikke var helt velykket Men jeg holder på å lage et lite enkelt program som kan deaktivere og aktivere DEP i Windows XP. Men for å gjøre det må jeg angi en kommando som regierer boot.ini (tror det er filnavnet), hvordan kan jeg implementere det i koden for en "button"? Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Et søk på google gir meg mange resultater. Øyvind Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 boot.ini? neppe... dette står i boot.ini hos meg [boot loader]timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect /NoExecute=OptOut men uansett System.IO.FileStream åpner filer System.IO.StreamReader leser tekststreams System.IO.StreamWriter skriver (utrolig nok) til tekststreams System.IO.BinaryReader leser binært fra en stream (altså uten oversettelser) System.IO.BinaryWriter skriver binært til en stream Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå