reeeeg Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hei! I og med at skjermkortet mitt tok kvelden for et par dager siden er jeg nå på utkikk etter et brukt skjermkort jeg kan kjøpe. Jeg er ikke den ivrigste spilleren, og syns mitt 9600XT har holdt helt greit til nå. Men siden jeg først skal kjøpe nytt skjermkort tenkte jeg å gå opp et lite hakk, og kjøpe 9700PRO eller 9800PRO. Begge kan plukkes opp til under tusenlappen brukt. Jeg har en Arctic Cooling VGA Silencer Rev. 1 (den eldste versjonen med aluminium og blank/blå plast) som jeg vil bruke på det nye kortet og, så kortet er nødt til å passe denne kjøleren. Er ellers ikke redd for overklokking, så dere kan kanskje anbefale noen modeller av både 9700- og 9800PRO som klokker godt? Takker for hjelp Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Da gikk jeg for nytt skjermkort. Connect3d Radeon 9800PRO. Noen som har erfaringer? Kanskje noen kan linke meg til noen tester, finner ingen på google.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå