Ueland Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Grunnet problemer hos Telenor går trafikk fra Telenor sitt nett over vår utenlandslinje, som for øyeblikket er på 10Mbit (i forhold til 100 vanligvis). Noe som fører til at sidene kan oppleves som trege så lenge dette er et problem. Vi har ikke kjenskap til når dette skal bli ordnet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Derfor det er så sinnsykt tregt for meg nå da . Jeg har faktisk i enkelte mindre perioder de siste to dagene, merket at jeg ikke har noen tilgang til bare ytterst få norske sider/domener. (Vet ikke om dette er en sammenheng da men...) Og det siste døgnet var det vært helt forferdelig å komme seg inn på de fleste sider egentlig (unntatt utenlandske). Hvis jeg blir en smule inaktiv de neste dagene, er det rett og slett at jeg ikke har tålmodighet til å være her nå der er sånn TSP Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 En regelrett mobbing av bygdefolket! Ikke nok med at inernettleverandørene ikke kan "hoste opp" bredbånd på bygda,- så skal de altså nå redusere hastigheten på linja som fra før er 64 kbps. Dette er 10 år tilbake i tid!! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Dette har ingenting med mobbing av bugdefolk å gjøre. Bor i Trondheim men det går fremdeles i siropp. Tusen takk for infoen Telenor. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) De siste par dagene har det nesten vært umulig å logge på her fra Danmark. Her i kvell har det vært helt håpløst. Det har tatt opp til 5 minutter å komme inn på siden. Når jeg så langt om lenge er kommet inn, kommer jeg ikke videre. Nå, klokken 23.30, så hopper jeg rett inn. Av oplagte årsaker, bruker jeg ikke TeleNor, men Stofanet. Har en 1 GB linje, og har ikke hatt problemer andre steder. Hilsen tukols Endret 20. april 2005 av tukols Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Nå er det hvertfall normalt her hos meg igjen og nå hnger jeg etter forumet med to dager edit: Men så er det jo ikke så mange som står opp så "tidlig" heller *lese* Endret 21. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det går treigt med Tele 2 og NextGenTel også... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Merka problemene ja. Jeg ble nesten sprø. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har ikke merka en dritt jeg, verken i dag, i morgen eller for noen dager siden Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har ikke merka en dritt jeg,verken i dag, i morgen eller for noen dager siden Hvordan kan du vite det da? Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det går treigt med Tele 2 og NextGenTel også... Tele2 kjører vel via Telenor sine svitsjer? Har ingen problemer med NGT her - kan det være et alfa-abb? (Alfa kjøres om Telenor sine svitsjer) Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Tele2 fungerer helt fint her. Faster than ever Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har ikke merka en dritt jeg,verken i dag, i morgen eller for noen dager siden Hvordan kan du vite det da? Vel, meningen med den lille 'en etter teksten var at jeg tulla litt med den ene komentaren Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Vel, meningen med den lille 'en etter teksten var at jeg tulla litt med den ene komentaren Skjønte det da. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har merka at Tele2 har vert litt treigt idag. Men ikke noe jeg skal klage så mye over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå