mikaelt Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Skjønner at tabeller i html ikke er så populært, så jeg vil gjerne gå over til å bruke mer css.. Men jeg skjønner meg ikke helt på det. Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg litt med det? Her er siden jeg vil fikse på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Nja.. Du kan vertfall se litt på disse to www.htmldog.com www.glish.com/css - Her er det også en del ekstra linker som kan være nyttige. Endret 20. april 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvis du nedlaster Topstyle, så har den en egen funksjon for å oppgradere tabeller til css. Er ikke sikker på om den gjør tabellene om til divs, men den gjør ihvertfall koden bedre og mer strukturert. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvis du nedlaster Topstyle, så har den en egen funksjon for å oppgradere tabeller til css. Hvordan i alle dager er det mulig å oppgradere tabeller til CSS? Byttes tabellene ut med CSS-kode? Lenke til kommentar
resol Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Pent å skulle bytte ut tabeller med css. Blir mye websider av sånt. Folk missforstå den css - tabeller - div saken ganske bra. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvordan i alle dager er det mulig å oppgradere tabeller til CSS?Byttes tabellene ut med CSS-kode? Den gjør koden bedre. Den kutter ut feks font-tagger, legger alle attributtene i en css fil slik at istedenfor å ha <table> kan du skrive <div> istedenfor. Resultatet blir nesten den samme siden, men du må tukle litt med koden for å få siden "akkurat" som du vil ha den. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Tror allikevel at det er bedre å lære seg å bruke divs og css fra bunnen av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå