Gå til innhold

Logitech Cordless Mouseman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis ikke du får tak i skjemaet, så ringer du til Logitech`s support, og sier at mottageren din har sluttet å fungere. Vel og merke bør jo da dette være innenfor garantiperioden. Husker ikke helt om Logitech har utvidet garanti, men det finner du ut av på http://www.logitec.no

 

Når du så får kontakt med support, så vil vedkommende mest sannsynlig be deg om å sende saker og ting til oppgitt adresse. Du får som jeg, beskjed om å klippe av USB/PS/2 pluggen og ta ut kula og sende disse avgårde.

 

Deretter går det ca 2-3 uker og du mottar en ny komplett Mouseman med søkke og snøre.

 

Det koster ingenting å prøve. Glem å fortelle at du har fått revet ut kabelen av mottageren. Da er du ute på tynn is.

 

Ha en god mus!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...