ARio Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Disse feilmeldingene pleier som regel å komme når det er på siden. Noen som vet hvordan jeg kan unngå den meldingen? Er det mulighet for å skru opp ? Jeg har hos web10.nu(jeg vet man får det man betaler for). Endret 16. september 2006 av ARio Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Har ti ganger så mange besøkende og ikke opplevd det hos web10. Bruker mysql_connect(), vet ikke om det har noe å si. Lenke til kommentar
ARio Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) hm.. rart... nå skjer det også når det er rukere på siden. Ingen som vet hva problemet kan være? Endret 16. september 2006 av ARio Lenke til kommentar
ARio Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Fant ut av jeg måtte bruke(brukte mer eller noe sånt) Endret 16. september 2006 av ARio Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Utsnitt fra dokumentasjonen: mysql_pconnect (PHP 3, PHP 4 ) mysql_pconnect -- Open a persistent connection to a MySQL server Description resource mysql_pconnect ( [string server [, string username [, string password [, int client_flags]]]]) . . . . Warning Using persistent connections can require a bit of tuning of your Apache and MySQL configurations to ensure that you do not exceed the number of connections allowed by MySQL. Og hvis du lurer på hva persistent betyr: per·sis·tent P Pronunciation Key (pr-sstnt, -zs-) adj. Refusing to give up or let go; persevering obstinately. Insistently repetitive or continuous: a persistent ringing of the telephone. Existing or remaining in the same state for an indefinitely long time; enduring: persistent rumors; a persistent infection. Se forøvrig dictionary.com og PHP.net Endret 1. mai 2005 av Oracel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå