*F* Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det er masse text på grunn av at jeg kopierte en tråd -------------------------------------------------------------------- jeg spilte litt høyt med Sterioanløgget i sta. så komme det helt ødelagt lyd ut. hørtes veldig stprengt ut, men når jeg prøvde å bruke CD eller Radio var lydkvaliteten den samme som før. PS: Brukte PCen som var kobla tilø i stad Hva har skjedd? åsen kan det fikses? ------------------------------------------- kolleckio Skrevet: 20/04/2005 : 13:33 Kjøp ny pc og anlegg... evn. kan det være problem med lydkort Dette innlegget har blitt redigert av kolleckio, 20/04/2005 : 13:34 ____________________________________ fredrikrb Skrevet: 20/04/2005 : 13:34 -------------------------------------- Bruker Registrert: 14/08/2003 Innlegg: 3319 Er det Cerwin Vega? ^^ ____________________________________ Reply from 213.xxx.226.xxx: bytes=1500 time=666ms *skrik* ----------------------------------------------------- Dj_Evelen Skrevet: 20/04/2005 : 13:35 ----------------------------------------------- Kjøp ny pc og anlegg... evn. kan det være problem med lydkort ikke svar sånn. er ikke mitt anlegg og PCen er god nokk -------------------------------------------------------------- Kjøp ny pc og anlegg... evn. kan det være problem med lydkort Det har funka helt greit før har full guffe på PCen og lavere på anlegget . er ikke mitt anlegg Du spør feil sted.. ____________________________________ Space-knappen min er herpa, så faren for sammenhengende ord er medium stor. Tildligere kjent som |/|etallica. Men det er en glemt historie nå. ----------------------------------------------- hvilket lydkort..? ____________________________________ QUOTE (e321 @ 20/04/2005 : 14:02) hvilket lydkort..? -------------------------------------------------- DJ Evelen: må være lydkorte for mp3-spilloeren funker fint på anlægget Lydkort: NAVN: Realtek AC97 TYPE: WDM Kan det hjelpe å laste ned ny driver? ----------------------------------------------------------- wh1te Skrevet: 20/04/2005 : 14:34 ----------------------------------------------------------- OT-moderator Registrert: 26/09/2003 Innlegg: 7314 QUOTE Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som \"Hvilket skjermkort skal jeg velge?\" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i \"Annet om hardware\" blir den så stengt og flyttet til \"Feilpostet\". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden. Stenges på grunn av feilposting. ____________________________________ She smells like angels ought to smell. -------------------------------- _______________________ Ok forsett og svar: Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 hmm..... er bare i windows media player den er dårlig (Heldigvis) får heller laste ned WinAmp selv om jeg ikke vil ha det, men bedre en !"¤# SUGEN lydkvalitet PS: Har testa Jamba reklamen og den har bra lyd, har testa Quick Time og den har bra lyd, men IKKE windows media player som er den beste spilleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå