Ondskapen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Jeg har tenkt å oppgradere min pc etter konfen, har derfor lyst til å kjøre med to skjermer. Er det nok å bare kjøpe et skjermkort å koble skjermen til det? Eller der det noe annet man må gjøre? Kam man dra musa fra den ene skjermen til den andre? Endret 20. april 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det er bare å koble til skjermene hvis du har tilkoblinger for dette på grafikkortet. Da kan du dra musa over begge skjermene ja. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 de fleste nyere grafikkkort har vel 2 utganger. en dvi og en vga. da er det veldig enkelt å kjøre 2 skjermer og dra musen fra den ene til den andre.. jeg gjør det selv er bare en innstilling i drivern som skal til. Dersom du må bruke 2 vga kontakter får du overgang fra dvi til vga... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 skal prøve å opne pc`en i kveld å ta en titt.... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 (endret) den kabelen man kobler skjermen til pc`en med, i den enden som skal inn i pc`en. Jeg har en slik utgang på min PC. Er dette utgang ttil LCD skjerm? (jeg har nå en "ikke LCD skjerm" Endret 20. april 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det er vel som musty sa, en dvi og en analg. Dvi er det bare lcd som bruker ja Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 er det den som er hann utgang? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 er sjelden hann utganger på skjermkort vel.. den til venstre er DVI (stort sett bare brukt til lcd), og den til høyre er VGA (mest vanlig) Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Må man ha DVI for å koble til en LCD skjerm til PC`en? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Som oftast har LCD-skjermer både VGA og DVI. Så ein treng ikkje dvi for å ha ein LCD tilkobla, skjermen kan også kobles til vgauttaket. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 det var godt å høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå