Gå til innhold

Mouse skatez?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Tror jeg skal bestille Mouse Skatez jeg ogsä men hva er fUNC?? En spesiell musematte eller noe? Jeg syns jo at 80Kr for to striper teip er litt dröyt men.. Ikke at det er alt for mye men litt i hvertfall! Det er sikkert hvert det!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-07 22:01, Xvani skrev:

Ice skatez følger jo med fUNC da :wink:

ja, da har jeg vertfall et valg :smile:

og lilebrødre som skal prøve musa mens jeg går ned en halvtime leker vel litt med saksa :smile:

Lenke til kommentar

FuNc er et merke, de lager musmatter som ligger i en hard plast ramme og du kan snu matten etter hvor ujevn du liker å ha den, ujevne matter gir ofte godt grep osv.

matten har også en museledningsholder slik at ikke ledninga vandrer sin vei når du fragger.

Mouse Skatez er teflonteip som du har under musa, funker kjempebra. Første gang jeg prøvde musa etterpå på everglide giganta matta mi, var det nesten bedre enn seks (i hvert fall i forhold til hvordan den var før.

Tenk på det som om F1 bilene skulle brukt piggdekk med dype mønstre, mouse skatez er glatte dekk.

det er dyrt, men jeg vil si at det er verd det.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-07 22:35, Tresprit skrev:

FuNc er et merke, de lager musmatter som ligger i en hard plast ramme og du kan snu matten etter hvor ujevn du liker å ha den, ujevne matter gir ofte godt grep osv.

matten har også en museledningsholder slik at ikke ledninga vandrer sin vei når du fragger.

Mouse Skatez er teflonteip som du har under musa, funker kjempebra. Første gang jeg prøvde musa etterpå på everglide giganta matta mi, var det nesten bedre enn seks (i hvert fall i forhold til hvordan den var før.

Tenk på det som om F1 bilene skulle brukt piggdekk med dype mønstre, mouse skatez er glatte dekk.

det er dyrt, men jeg vil si at det er verd det.

det er en veldig myg/bøyelig gummimatte faktisk :wink:

Lenke til kommentar

mao. så er det glidekrem til musa? :lol:

(ikke det at m$-waremusa herihuset ikke trenger det; *flytte musa en meter* -null respons *flytte musa 1 cm andre veien* -huhei hvor det går! skal vi utelande i uganda?

hva var prisen på den musematta? mulig å mekke en selv? (*lukte penger til staten lang vei*)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-07 23:06, Arntfinn skrev:

Quote:

? ikke med min

Ikke med min heller, nei...

Har fUnc og Mouse Skatez selv, men vet egentlig ikke om jeg VIRKELIG trenger det da... :razz:

Og ang. overflaten på fUnc, så er det vel slik at den ru siden i utgangspunktet er for ballmus og den glatteste for optisk, sant?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-08 08:24, lysbryter skrev:

Og ang. overflaten på fUnc, så er det vel slik at den ru siden i utgangspunktet er for ballmus og den glatteste for optisk, sant?

ja det er det som er meningen, men jeg mener at den er bare for optiske mus! Den glatte siden er perfekt! Den rue er fortsatt litt for glatt for ballmus! (min mening)

Selv har jeg DualOptical @ Allsop musmatte, full speed, no accelration! digg..

Det burde vel gå ann å kjøpe teflon teip et annet sted enn microplex? feks bilrekvisita butikk, eller chals olson eller noe lign?!

Kanskje det er et annet alternativ som får musa til å gli? mouse skatez er dyrt, hvertfall hvis man skal betale porto bare på de!

81730-guin.gif Abit KT7A-RAID, Athlon 1200 @ 1350, TaiSolCGK760, GF2Pro, 256 + 128MB Apacer, WD80GB + IBM60GB, Win2k

[ Denne Melding var redigert av: BeachDumb på 2002-07-08 08:52 ]

Lenke til kommentar

Hm. Vanlig optisk mus med vanlige teflonføtter + vanlig glatt lakkert/respatex bordflate + rødsprit vask av begge deler = vanvittig glatt overflate.

Musematte har jeg ikke brukt på 4 år og skatez er jalla (sier jeg uten å ha prøvd :wink: ...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-08 08:24, lysbryter skrev:

Quote:

Den 2002-07-07 23:06, Arntfinn skrev:

Quote:

? ikke med min

Ikke med min heller, nei...

Har fUnc og Mouse Skatez selv, men vet egentlig ikke om jeg VIRKELIG trenger det da... :razz:

Jeg fikk heller ikke med Ice Skatez... Kjøpte Mouse Skatez seperat jeg. Tror det skal være klistret noen Ice Skatez under en eller annen type matte, men ikke fUNC.

Forresten, jeg tror man kan bruke fUNCs bunn matte som viskelær :smile:. Gummin flakker av når jeg gnir henda mot den, så den er ikke som en eller annen sa stiv og jævlig. Derimot den faktiske muse overflaten er av hard blå plast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...