Fjelldal83 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Hei, en kompis av meg har problemer med artifacts i spill. Dette skjedde etter han hadde på pause i Brothers in Arms over lengre tid. Nå får han artifacts i alle spill. Han har installert de nyeste driverne fra nvidia.com Legger med et bilde fra wow som et eksempel Endret 20. april 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
sarcasm Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ser ut som en driverkonflikt. Har han hatt ATi kort nylig? formater sys-disk, installer rene nvidia drivere. last ned cosmos og kjør wow via opengl. ta også en "set to defaults" på drivera, bare for å sjekke. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Nja...vet ikke helt det med driverkonflikt. Kortet har fungert utmerket i snart 4 måneder, hvorfor skulle det akkurat nå bli en driverkonflikt? Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Da antar jeg at kortet er defekt og ber ham å sende det inn. Lenke til kommentar
lordbiggi Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Eg anbefaler deg på det sterkeste og teste skjermkorte i ein annen pc før du sender det inn. du spør hvorfor det plutselig skulle bli driverkonflikt?. da spør eg deg like godt om hvorfor det plutselig skulle bli defekt? Driverkonflikter kan oppså på mange måter. du kan ha innstallert noko som har skapt problemer, det kan sikkert være ein type virus. osv. men som sagt test dette før du sender det inn. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Får teste kortet i en annen maskin da. Test maskina kan vel neppe ta noe skade av det hvis kortet viser seg å være defekt? Lenke til kommentar
lordbiggi Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 eg kan ikkje garantere for at den ikkje vil ta noko skade. men sansynligheten er liten for at den gjør det. Vis du er i tvil så kan du ta skjermkorte med deg til ein butikk og teste det ut sjå dei. Men som sagt så funker det jo i windows.så eg trur ikkje den andre pcen tar skader av det. men det du kan gjør før du fllytter den er og bruke(vis du har win XP) systemgjennoprett. gå tilbake nokon månder til da det funket, og se om det virker igjen. det er lov og håpe Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Vi får prøve. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
[Calavera] Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Kortet blir ikke varmt? Samme skjedde med meg når det kokte halveis over.. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Som tidligere nevnt klikket kortet etter at brothers in arms hadde stått lenge på pause. Kortet ligger vanligvis på ca 35-40C i idle, vet ikke hvor mye i load. Vifta går og alt ser vel ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå