Gå til innhold

Artifacts i spill med Aopen 6600GT

Anbefalte innlegg

Hei, en kompis av meg har problemer med artifacts i spill. Dette skjedde etter han hadde på pause i Brothers in Arms over lengre tid. Nå får han artifacts i alle spill. Han har installert de nyeste driverne fra nvidia.com

Legger med et bilde fra wow som et eksempel

post-23-1114001448_thumb.jpg

Endret av Daemonifuge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg anbefaler deg på det sterkeste og teste skjermkorte i ein annen pc før du sender det inn.

du spør hvorfor det plutselig skulle bli driverkonflikt?. da spør eg deg like godt om hvorfor det plutselig skulle bli defekt?

Driverkonflikter kan oppså på mange måter. du kan ha innstallert noko som har skapt problemer, det kan sikkert være ein type virus. osv.

men som sagt test dette før du sender det inn.

Lenke til kommentar

eg kan ikkje garantere for at den ikkje vil ta noko skade. men sansynligheten er liten for at den gjør det. Vis du er i tvil så kan du ta skjermkorte med deg til ein butikk og teste det ut sjå dei.

Men som sagt så funker det jo i windows.så eg trur ikkje den andre pcen tar skader av det. men det du kan gjør før du fllytter den er og bruke(vis du har win XP) systemgjennoprett. gå tilbake nokon månder til da det funket, og se om det virker igjen.

det er lov og håpe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...