aragorn_sonofarathorn Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Noen som har erfaringer med jaktspill til ps2? Finnes det noen bra av typen stprviltjakt? Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 her var det ett, men det ser ikke ut til å ha kommet ut et til fra same utvikler det litt mer kjente deer hunter Det var det gamespot kunne finne... Kan godt hende det finnes flere spill, men det som ikke er på gamespot er som regel enten ikke verdt å bry seg med eller så er det ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Utvalget av jaktspill kommer helt ann på hva du vil jakte på. Personlig foretrekker jeg terrorister og der er utvalget stort. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Utvalget av jaktspill kommer helt ann på hva du vil jakte på. Personlig foretrekker jeg terrorister og der er utvalget stort. Jeg sa jo at det var storvilt jeg var på jakt etter da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå