Artistic.Hipster Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Gå for S65! Har hatt den en stund selv, og den er veldig bra Minnekort er det også...med hotswap som gjør at du slipper og skru av telefonen for og bytte minnekort. Veldig bra kamera har den også, og skjermen er absolutt ingenting og klage over. S65 Hmm.... Blir vel kanskje til det ja Nei, nå må jeg se og komme meg ned til en butikk og få prøvd ut de forksjellige telefonene Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Igår kjøpte jeg telefon men greide ikke og gå for en uten symbian så da måtte det bli nokia 3320 Den var billig og ser grei ut, håper den kommer i posten imorgen eller på lørdag Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Igår kjøpte jeg telefon men greide ikke og gå for en uten symbian så da måtte det bli nokia 3320 3220 har ikke symbian. Du mener kanskje 3230? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Igår kjøpte jeg telefon men greide ikke og gå for en uten symbian så da måtte det bli nokia 3320 3220 har ikke symbian. Du mener kanskje 3230? 3230 ja Lenke til kommentar
mphones Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Igår kjøpte jeg telefon men greide ikke og gå for en uten symbian så da måtte det bli nokia 3320 3220 har ikke symbian. Du mener kanskje 3230? 3230 ja Bra valg, tror ikke du blir særlig skuffet Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Igår kjøpte jeg telefon men greide ikke og gå for en uten symbian så da måtte det bli nokia 3320 3220 har ikke symbian. Du mener kanskje 3230? 3230 ja Bra valg, tror ikke du blir særlig skuffet Jeg ville tro du blir dritskuffa, om ikke du legger standarden ved 6600 og andre Symbiantelefoner. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Igår kjøpte jeg telefon men greide ikke og gå for en uten symbian så da måtte det bli nokia 3320 3220 har ikke symbian. Du mener kanskje 3230? 3230 ja Bra valg, tror ikke du blir særlig skuffet Jeg ville tro du blir dritskuffa, om ikke du legger standarden ved 6600 og andre Symbiantelefoner. SÅ var det deg igjen da....... Tror folk veit at du hater 3230 og andre symbian telefoner. Kos deg i d500 tråden du! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Er det NM i quoting eller noe sånt her? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 SÅ var det deg igjen da....... Tror folk veit at du hater 3230 og andre symbian telefoner. Kos deg i d500 tråden du! Jeg hater dem ikke. Men det er forderdelig irriterende telefoner, det er sant. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 SÅ var det deg igjen da....... Tror folk veit at du hater 3230 og andre symbian telefoner. Kos deg i d500 tråden du! Jeg hater dem ikke. Men det er forderdelig irriterende telefoner, det er sant. Nei Symbian er helt utrolig mye enklere enn vanlige greier. Jeg har prøvd massevis av "vanlige" telefoner i det siste og jeg greide ikke og kjøpe dem det var det som var grunnen til at jeg måtte skaffe meg en 3230 Den var billig og grei.(tror jeg får den på døren i dag, sense pleier og være veldig raske med levering ) Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 SÅ var det deg igjen da....... Tror folk veit at du hater 3230 og andre symbian telefoner. Kos deg i d500 tråden du! Jeg hater dem ikke. Men det er forderdelig irriterende telefoner, det er sant. Nei Symbian er helt utrolig mye enklere enn vanlige greier. Jeg har prøvd massevis av "vanlige" telefoner i det siste og jeg greide ikke og kjøpe dem det var det som var grunnen til at jeg måtte skaffe meg en 3230 Den var billig og grei.(tror jeg får den på døren i dag, sense pleier og være veldig raske med levering ) Ja, om du syns det er enklere og bedre er kjempeflott for deg. Du skal få lov til å ha din mening. Skjønner ikke hvorfor alle legger seg opp i at jeg ikke har sansen for disse Symbiantelefonene. Og som sagt så mange ganger før; er mer prosessor enn OS som ødelgger opplevelsen. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 SÅ var det deg igjen da....... Tror folk veit at du hater 3230 og andre symbian telefoner. Kos deg i d500 tråden du! Jeg hater dem ikke. Men det er forderdelig irriterende telefoner, det er sant. Nei Symbian er helt utrolig mye enklere enn vanlige greier. Jeg har prøvd massevis av "vanlige" telefoner i det siste og jeg greide ikke og kjøpe dem det var det som var grunnen til at jeg måtte skaffe meg en 3230 Den var billig og grei.(tror jeg får den på døren i dag, sense pleier og være veldig raske med levering ) Ja, om du syns det er enklere og bedre er kjempeflott for deg. Du skal få lov til å ha din mening. Skjønner ikke hvorfor alle legger seg opp i at jeg ikke har sansen for disse Symbiantelefonene. Og som sagt så mange ganger før; er mer prosessor enn OS som ødelgger opplevelsen. Takk for det Grunnen til at folk henger seg opp i det er at du skriver arrogante og meningsløse innlegg som dette " Jeg ville tro du blir dritskuffa, om ikke du legger standarden ved 6600 og andre Symbiantelefoner." Om du ikke poster slike ting så tviler jeg på at folk kommer til og komme med bemerkninger til deg. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 SÅ var det deg igjen da....... Tror folk veit at du hater 3230 og andre symbian telefoner. Kos deg i d500 tråden du! Jeg hater dem ikke. Men det er forderdelig irriterende telefoner, det er sant. Nei Symbian er helt utrolig mye enklere enn vanlige greier. Jeg har prøvd massevis av "vanlige" telefoner i det siste og jeg greide ikke og kjøpe dem det var det som var grunnen til at jeg måtte skaffe meg en 3230 Den var billig og grei.(tror jeg får den på døren i dag, sense pleier og være veldig raske med levering ) Ja, om du syns det er enklere og bedre er kjempeflott for deg. Du skal få lov til å ha din mening. Skjønner ikke hvorfor alle legger seg opp i at jeg ikke har sansen for disse Symbiantelefonene. Og som sagt så mange ganger før; er mer prosessor enn OS som ødelgger opplevelsen. Takk for det Grunnen til at folk henger seg opp i det er at du skriver arrogante og meningsløse innlegg som dette " Jeg ville tro du blir dritskuffa, om ikke du legger standarden ved 6600 og andre Symbiantelefoner." Om du ikke poster slike ting så tviler jeg på at folk kommer til og komme med bemerkninger til deg. jeje tydelig du ikke følger helt med. Les innleggene før du uttaler deg. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 jeje tydelig du ikke følger helt med. Les innleggene før du uttaler deg. Har lest alle innleggene Men nok diskusjon nå, du ødelegger bare tråden min Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Crazysteps: Det er vist tydeligt for enhver at du er en kværulant, der bare elsker at provokere og starte diskussioner. Gandalf the Grey: Tillykke med din nye telefon - det vigtigste er vel egentlig også at det er dig der er tilfreds med telefonen, så kan alle vi andre jo være ligeglade. Kom gerne med en test når du har fået prøvet telefonen og alle dens funktioner. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Crazysteps: Det er vist tydeligt for enhver at du er en kværulant, der bare elsker at provokere og starte diskussioner. Starter aldri en diskusjon for diskusjonens skyld, men ja, jeg står på mitt. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Gandalf the Grey: Tillykke med din nye telefon - det vigtigste er vel egentlig også at det er dig der er tilfreds med telefonen, så kan alle vi andre jo være ligeglade. Kom gerne med en test når du har fået prøvet telefonen og alle dens funktioner. Blir nok fornøyd jeg ja Slett ikke umulig at det kommer en test Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå