Joachim_F Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Norske Funcom har endlig kommet med den offisielle kunngjøringen av actionrollespillet Age of Conan, som skal lanseres til neste år. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Dette med multiplayeren (samt kampsystemet) er jo nesten for godt til å være sant! Håper bare at det ikke blir som Söldner - en flopp. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Dette ser jo ganske lovende ut. Skal bli en glede å prøve det når det kommer til neste år Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det vil ikke være første gang det er mulig å styre NPC-er. Denne muligheten har man allerede i Ultima Online. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Dette ser genialt ut spør du meg Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Håpar Funcom gjer ein god jobb da, og gir oss eit godt spel laga av ein norsk utviklar. Gledar meg til å ta del i store slag. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 etter å ha samlet på bladene i noen år, er dette virkelig det beste som kunne skje. conan er kjempebra, håper bare spillet lever opp til resten Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg re-poster fra en annen tråd.. Jeg ble nesten litt skremt her jeg....satt i går og vurderte om jeg skulle hive meg på WoW feberen men sa til meg selv (på kødd) at jeg skal ikke spille noe online RPG før noen lager et godt Conan spill, i dag så jeg artikkelen på dagbladet.no morsomt, kan ikke annet en å glede meg nå da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg