Vonbo Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg har en JDesktopPane, og skal ha noen JInternalFrame inni. Dette vises fint, og jeg får satt størrelsen og slikt, men... JInternalFrame frame = new JInternalFrame("Registrer",true,true,true,true); Container c = frame.getContentPane(); ----->> c.add(bev = new JLabel("Bevilling: \n")); ----->> c.add(bevfelt = new JTextField(10)); frame.pack(); frame.setBounds(0,0,400,680); frame.setFrameIcon(new ImageIcon("logo.png")); frame.setVisible(true); container.add(frame); setContentPane(container); Problemet er å legge komponenter inni JInternalFrame'en. Så fort jeg kommer med en JTextField tar den hele JInternalFrame. Den legger over hele uansett om jeg regulere vindusstørrelsen med musa. Noen som vet hvordan dette fungere, og vet hvordan jeg kan putte inn alle de tingene jeg vil ha inni? Lenke til kommentar
bakrull Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du må sette en annen Layout på containeren(default er sikkert BorderLayout). Prøv med c.setLayout(new FlowLayout()); Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå