Bimmelom Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 JoachimR. Det virker litt som at du er "merkefreak". Dette er min oppfatning av deg vertfall. Briller trenger ikke koste 1500-2000 kr. Jeg har 2 briller, ett par briller som er skikkelig mørke, koster ca 50,- Andre brilleparet husker jeg ikke hva heter. Mener de koster 800kr. Men, brillene er mer "motesak" ikke så altfor gode i sol mao. Så, finn deg noen briller du LIKER. Trenger ikke koste skjorten for at de skal være kule. Men, selfølgelig. Er ofte det kuleste er det dyreste. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg kunne ikke fordra det greine du posta i begynnelsen av tråden.. Smaken er som baken ...den er brun. min er hvit... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har pilotbriller av merket Sting, kosta vel rundt tusenlappen tror jeg. Så har jeg noen andre som var ganske billige. Noen som vet hvor mye det koster å legge på "speil" på brillene eller eventuelt få tilbake det svarte belegget? Hvis det går ann da.. Spurte for noen år siden, da kostet det rundt 1000 kr, lurer bare på om det er lavere pris nå. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Billige briller er best. Man slipper å passe så altfor godt på den, som gjør at man får mer frihet... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg har et par superfine oakleyfakes, som jeg kjøpte i Kina for 10,- Billig r0xxxxxx Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Billige briller er best. Man slipper å passe så altfor godt på den, som gjør at man får mer frihet... Men å kjøpe tre parr briller i uken fungerer ikke... Dyre briller passer jeg mye mye bedre på. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Hallo? Hvordan skal vi hjelpe deg med briller da vi ikke aner hvordan du ser ut? Endret 23. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 men i helvete da.. ber ingen om å hjelpe meg med å finne briller som passer meg. skal bare ha link til en internettside som kan levere pilotbriller MED Speilglass før 1mai. pris og merke bryr meg mitt opp i exiten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå