:---{D Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ja, bilder! Fra Cheezcake også! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) kjøpte faktisk et par pilotbriller på QXL.no for 2 uker siden.. funka fett det Endret 21. april 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 For store... Det var jo nettopp det jeg var ute etter da .. Jeg kjøpte de fordi de var store, jeg synes de er råe.. Jeg kunne ikke fordra det greine du posta i begynnelsen av tråden.. Smaken er som baken Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 www.solbriller.com Ufattelige priserpå råstygge briller.^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg kunne ikke fordra det greine du posta i begynnelsen av tråden.. Smaken er som baken ...den er brun. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 www.solbriller.com Ufattelige priserpå råstygge briller.^^ .. så utrolig enig! Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Sc0oT: sånne briller som du har, skal jeg ha.. flett like. driter godt i merke. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Sikker på det? Eller er det noe du sier? Alle tenker vel litt på merke? Bittelitt? Litt mer kanskje? Jo da, du gjør det vet du.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Sikker på det? Eller er det noe du sier? Alle tenker vel litt på merke? Bittelitt? Litt mer kanskje? Jo da, du gjør det vet du.. ...og så stanget den største bukken trollet over broen og ned i den buldrende fossen. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Sikker på det? Eller er det noe du sier? Alle tenker vel litt på merke? Bittelitt? Litt mer kanskje? Jo da, du gjør det vet du.. Slutt nå med det der da.. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Sikker på det? Eller er det noe du sier? Alle tenker vel litt på merke? Bittelitt? Litt mer kanskje? Jo da, du gjør det vet du.. bare fordi du har levd aleine i din egen lille verden hele livet ditt, betyr det ikke at alle andre har det også. Driter rett og slett i merke. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Sikker på det? Eller er det noe du sier? Alle tenker vel litt på merke? Bittelitt? Litt mer kanskje? Jo da, du gjør det vet du.. bare fordi du har levd aleine i din egen lille verden hele livet ditt, betyr det ikke at alle andre har det også. Driter rett og slett i merke. Driter i merket jeg også.. Har en del solbriller, men har ikke peiling hva merket er.. Det eneste som betyr noe er hvordan de ser ut.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Sc0oT: sånne briller som du har, skal jeg ha.. flett like. driter godt i merke. Jepp.. JoachimR, jeg DRITER i merket, disse er en fake kopi av RayBan tror jeg, det som sto.. De er deilige, de funker BRA ( testa i sola i dag btw ) og de er kule.. Gir vel langt f... i om det står no merke på siden.. Ingen som bryr seg uansett. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Image is everything, thirst is nothing Obey your image. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Slik er det med Lian Li-kabinettene også... Støgge som fanden og svindyre. Likevel er man dødskul og har virkelig sans for kabinettdesign så lenge man har et Lian Li-kabinett. Jeg er sikker på at mentaliteten er at jo dyrere kabinettet er, jo bedre er det. Men for dem teller ikke kvaliteten eller hvilke poengsummer den har oppnådd i tester, bare prisen og/eller at det er Lian Li... Grunnen til at jeg - og alle vennene mine med Lian-li har kjøpt Lian-li er fordi de har uovertruffen kvalitet på kabinettene sine, nyvinnende og ekstremt praktiske innvendige løsninger og stilrent og anonymt utvendig design. Og som et argument har jeg lyst til å trekke frem noen tester gjort av annerkjente sider, ja faktisk sider innad i HW.no-nettverket. http://www.hardware.no/tester/kabinett/lia...usb/index5.html http://overklokking.no/kabinetter/lianli_pc6277a/index7.html http://overklokking.no/art.php?artikkelid=11233&side=6 ---- Og for å hive meg inn i solbrille-debatten så kan jeg si såpass som at man kjøper solbriller i henhold til bruk. Fyllebriller eller briller man generelt bare kjøper fordi de er litt rølpete eller tøffe som regel ikke bør koste mer enn et par hundre kroner. Hadde jeg kjøpt briller i russetida hadde jeg -aldri- brukt mer enn 500 kroner. Til litt penere bruk, derimot, kanskje hverdagsbruk om sommeren eller som tilbehør til litt finere klær hadde en prislapp på 1000 - 1500 vært forsvarlig for min del, da jeg vet at jeg hadde tatt god vare på de, og da varer de gjerne i noen år. Klær er investeringer, ikke forbruksvarer. For min del, i hvert fall. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Faen, mista brillene mine i går på russekro. Vel, får stikke opp på senteret etterpå og kjøpe noen nye. De kosta tross alt bare 59.90,- Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Ja, men dere forkastet dette flotte kabinettet. 8 av 8 tester jeg fant var meget positive til det kabinettet, likevel ble det forkastet med en gang, fordi det var billig og fordi det var en designmessig perle, og dermed måtte det bare være dårlig kvalitet for dere. Til slutt viste jeg dere disse testene, men fortsatt var det bare et elendig "fjortizz"-kabinett for dere. Test 1 Test 2 Test 3 Test 4 Test 5 Test 6 Test 7 Test 8 Les denne: No matter how hard I try to separate myself from the pre-modded cases I still find myself stealing little peeks of them at the local computer emporium, sort of like a dirty old man getting caught looking at a teenage girl. Oh how I want one but what would the wife and kids say, more than likely that Dad has flipped out the some comment about spending my childhood on small farm in Iowa where our toys were corn cobs and sticks. As luck would have it when you run a review site there is one really nice thing that happens, you can play with the cases you're to ashamed to buy. Now you can tell your wife and kids it's work and there is absolutely nothing they can do about it. So that brings us to the case we are going to look at today the Raidmax Cobra Gaming Case, by my standards this is a case I could even live with. But the review is where the details come out so let's get with it. Endret 22. april 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Slik er det med Lian Li-kabinettene også... Støgge som fanden og svindyre. Likevel er man dødskul og har virkelig sans for kabinettdesign så lenge man har et Lian Li-kabinett. Jeg er sikker på at mentaliteten er at jo dyrere kabinettet er, jo bedre er det. Men for dem teller ikke kvaliteten eller hvilke poengsummer den har oppnådd i tester, bare prisen og/eller at det er Lian Li... Grunnen til at jeg - og alle vennene mine med Lian-li har kjøpt Lian-li er fordi de har uovertruffen kvalitet på kabinettene sine, nyvinnende og ekstremt praktiske innvendige løsninger og stilløst og anonymt utvendig design. Der, fiksa faktafeil for deg... Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) kjøpte faktisk et par pilotbriller på QXL.no for 2 uker siden.. funka fett det Din snik! Du kjøpte de jeg skulle kjøpe Pilot for teh win. Mine pilotbriller kostet 80 kroner i en h&m-katalog for et par måneder siden JoachimR: de brillene du hadde bilde av var Men men smaken er som, tidligere sagt, baken. (Både delt og brun) Har bestillt et par med speilglass, lignende Sc0ot sine. Her er mine briller : Endret 22. april 2005 av b0berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå